۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۱۸۹۱

پنجم بهمن، آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در المپیاد دانش آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در المپیاد دانش آموزی را پنجم بهمن اعلام کرد.
پنجم بهمن، آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در المپیاد دانش آموزی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر علیرضا کریمیان، در نشست شورای آموزش و پرورش کوهرنگ گفت: مدیران و والدین دانش آموزان توجه داشته باشندکه تا قبل از مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

وی در ادامه، با انتقاد از عدم توجه به اطلاع رسانی در زمینه المپیاد در این شهرستان افزود : تا اخرین ساعات روز سه شنبه یکم بهمن از شهرستان کوهرنگ متاسفانه حتی یک نفر هم ثبت نام نکرده است و این در شان شهرستان نیست.

کریمیان بیان داشت: اگر دانش آموزان برای ثبت نام مشکل مالی داشتند این مساله را از طریق اداره شهرستان پیگیری و مرتفع می کنیم،در حال حاضر هزینه ثبت نام برای هر دانش آموز ده هزار تومان است که این هزینه در صورت عدم پرداخت توسط آموزش و پرورش پرداخت می شود.
وی گفت: ملاک حضور در این المپیاد، تعداد نفرات شرکت کننده در هر شهرستان است و این مهم باید به صورت جدی دنبال شود.
کریمیان با اشاره به مزایای متعددکسب رتبه در این المپیادها برای دانش آموزان از اولیای آنها و مدیران مدارس خواست تا دانش آموزان را به شرکت در این المپیادها تشویق نمایند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ابراز داشت: در هفته اخیر مشکل سرما و برف کوهرنگ و صعب العبور بودن دهستان موگویی و سر آقا سید با وزیر به طور اختصاصی  در میان گذاشته شد و مشکلاتی اعم ازاستخدام،  بومی گزینی،  ساماندهی و نیروی انسانی و تجهیز مدارس در دستور کار این مناطق قرار گرفته شد.

علیرضا کریمیان ضمن شکر از مدیران و معلمان ضمن تشکر ویژه از فرهنگیان و مسولان این شهرستان از نزدیک با مشکلات برخی از آنان آشنا شد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۸:۰۳

26 Jan 2020