۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۳۴۸۴۱
فرماندار کوهرنگ خبر داد

برگزاري مراسم رحلت امام خميني (ره) در کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ گفت: همزمان با رحلت امام خميني (ره) و قيام خونين 15 خرداد مراسم ياد بودي با حضور عظيم مردم کوهرنگ در حسينيه شهر چلگرد برگزار شد.
برگزاري مراسم رحلت امام خميني (ره) در کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور فرماندار کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: مراسم گراميداشت سالروز ارتحال حضرت امام خميني (ره) با حضور بيش از 800 نفر اقشار مختلف مردم با اجراي جزءخواني قرآن، مداحي،  سينه زني، سخنراني امام جمعه محترم و صرف افطاري در محل حسينه شهر چلگرد برگزار شد.

زمانپور افزود: همزمان با بخش مرکزي در بخش هاي بازفت و صمصامي مراسم برگزار شد و در هر بخش بيش از 400 نفر حضور داشتند که جمعا 1600 نفر درشهرستان با همکاري ادارات شهرستان افطاري داده شد.

وي در ادامه با بيان دستاوردهاي قيام و نهضت امام خميني (ره) گفت: استقلال سياسي مردم مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود.
 
فرماندار کوهرنگ بيان داشت: امام راحل (ره) استقلال سياسي ملت را با تأکيد بر شعار «نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي» محقق کرد.
 
زمانپور، آزادي به منزله رهايي از استبداد و سيطره استکبار بر ايران را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي بيان و اضافه کرد: اين مهم باعث شد ايران به عنوان يک کشور مستقل و آزاده در جهان مطرح شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۰۴

29 Dec 2019