۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۰۸۹۱
غفار موسایی:

خونمان به جوش آمده

خونمان به جوش آمده
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر، دهه فجر امسال با حضور ميليوني مردم ولايت مدار ايران اسلامي براي تجديد عهد و پيماني دوباره با اهداف و آرمانهاي انقلاب اسلامي مشت ديگري بود بر دهان مستکبران جهان تا اين پيام را دوباره در گوش آنها طنين انداز کند که ملت ايران و جوانان اين مرز و بوم تا جاني در بدن و قطره خوني در رگ هايشان باقي باشد پاي ارزشهاي اين انقلاب خواهند ايستاد، ما آماده ايم تا جانمان را در اين راه بدهيم. الله و اکبر گفتن و حضور در راهپيمايي براي ما بسي سهل و آسان است.

در راهپيمايي امسال شعار مرگ بر امريکا رنگ و بوي ديگري داشت، ما هميشه وقتي خونمان به جوش مي آيد عرصه را بر مستکبران عالم تنگ تر خواهيم کرد، اينکه با عده اي سر ميز مذاکره نشسته ايم براي رسوايي گرگ صفتاني است که خون مردم جهان را در شيشه کرده اند؛ دروغگويي و دورويي با وجودشان عجين شده است همانطور که راستي و صداقت با رفتار ما عجين شده است؛ اينکه در رفتارمان صاف و صادق هستيم از آموزه هاي دين رحماني ما اسلام است نه اينکه تحريم بر ما اثر کرده باشد.

شايد تنها اثري که تحريم بر ما داشته باشد افزايش بدبيني و نفرت ما از امريکا و متحدانش است که در شعار مرگ بر امريکا و مرگ بر اسرائيل امسالمان کاملا معلوم بود. اين حضور ميليوني يک پيام ديگر براي مسئولان ما داشت و آن اين بود که صبر و حوصله ملت هم اندازه اي دارد وقت آن رسيده است تا جواب رفتارهاي نادرست و رياکارانه طرف غربي در مذاکرات با اقدامات عملي و انقلابي داده شود چرا که آيندگان آنچه را اتفاق مي افتد به خوبي قضاوت خواهند کرد، لذا انتظاري که مردم از مسئولان دارند اين است که هوشيار و آگاه باشند سنجيده و مطمئن عمل کنند و يک ذره هم از اقتدار و عزت اين ملت کم نکنند تا حربه مذاکره را از دست طرف مقابل در بياورند.

چندين سال است که سعي دارند با اين حربه در جامعه جهاني جلوي پيشرفت انقلاب اسلامي را بگيرند و با وضع تحريم هاي نا جوانمردانه سعي بر مهار انقلاب و تفکر اسلامي ايراني ملت ما دارند اما بداند که تحريم ما را مستقل تر و تهديد ما را شجاع تر بار مي آورد، بنابراين مسئولان مذاکره کننده ما از حضور ميليوني مردم و صحبت هاي صريح رهبر معظم انقلاب به عنوان يک گزينه روي ميز براي افزايش قدرت چانه زني استفاده کنند و جلوي بهانه گيري هاي غرب براي طولاني تر کردن مذاکرات را بگيرند.

توافق بر سر کليات ديگر بس است، در مذاکرات همه چيز بايد شفاف و صريح با جزييات کامل بيان شود؛ تحريم ها بايد تماما برداشته شود، هيچ عذري در اين زمينه پذيرفته نمي شود؛ ملت در اين زمينه نکته بين و حساس شده اند و از تيم مذاکره کننده انتظار برخورد درست دارند و هيچ توجيهي را نمي پذيرند چرا که به درستي بررسي، تحليل و مطالبه مي کنند، آنقدر هم سواد دارند تا موقعي که بايد حضور پيدا کنند وسط ميدان باشند؛ شناسنامه ما حضور ميليوني و اعتقادي است که به اين انقلاب داريم. پس حواسشان را جمع کنند که با شناسنامه و سوادي مطالبه مي کنيم که عمل به گوشه اي از آن پايه هاي نظام مستکبران را به لرزه در مي آورد.

انتهای خبر/1024ج/550 الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۹:۵۷

27 Dec 2019