۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۹۶۱۱

آغاز به کار ميز خدمت در حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري

مدير کل حفاظت محيط زيست استان چهارمحال و بختیاری گفت: ميز خدمت در اين اداره کل با هدف تکريم ارباب رجوع و ارائه خدمت به آنها شروع به فعاليت کرد.
آغاز به کار ميز خدمت در حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري
شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار داشت: به منظور دسترسي آسان و سريع مردم به خدمات اين دستگاه و ارائه خدمات موثر به مردم و همچنين تکريم ارباب رجوع در اين اداره کل ميز خدمت در طبقه همکف حفاظت محيط زيست استان استقرار يافت و از تاريخ اول تيرماه سال جاري کار خود را آغاز کرد.

وي افزود: موضوع استقرار ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي از جمله اقدامات مهم و تاثيرگذاري است که در راستاي احقاق حقوق شهروندي در دستور قرار گرفته است.

احمدي عنوان کرد: جابجايي فيزيکي واحدها در اداره کل براي استقرار ميز خدمت، تجهيز و تکميل فضاي فيزيکي و تاسيسات، تعبيه سامانه ارائه کد رهگيري براي پيگيري هاي بعدي ارباب رجوع، اختصاص فضا براي استقرار کارشناسان در طبقه همکف و نيز انتخاب کارشناسان معرفي شده پس از تصويب در کارگروه ميز خدمت اجرايي شد.

وي در پايان تصريح کرد: کاهش هزينه‌ها، صرفه‌جويي در وقت، تسريع در خدمات‌رساني و ارتقاي کمي و کيفي ارائه خدمت به مردم از مهم‌ترين مزيت‌هاي فعاليت ميز خدمت در اين اداره کل مي باشد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۳۸

29 Dec 2019