۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۷۶۴۱
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

اهمیت ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه در مباحث سازمانی و مدیریتی امروز حائز اهمیت است ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات و رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی بخش دولتی و غیردولتی است.
اهمیت ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی شهریارپور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیریت عملکرد و ارزیابی آن در دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برای انجام مطلوب کار و رسیدن به نتایج بهتر است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه جامع اصلاح نظام اداری هشت برنامه تهیه شده است افزود: این برنامه‌ها نظارت و ارزیابی سیاست‌های کلی کارآمدسازی، هماهنگی ساختارها، کنترل نظام اداری و یکپارچگی را در بر می‌گیرد.

شهریارپور ادامه داد: آنچه در مباحث سازمانی و مدیریتی امروز حائز اهمیت است ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات و رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی بخش دولتی و غیردولتی است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: استقرار نظام ارزیابی عملکرد در دستگاه‌های استراتژیک و استفاده از بازخورد نتایج باعث تشخیص، پیشگیری و بهبود ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌شود و اصول مدیریت منابع انسانی باید بر اساس نتایج نظام ارزیابی عملکرد باشد.

وی اضافه کرد: شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان ابلاغ شده و شاخص‌های اختصاصی از طریق دستگاه‌های ملی ابلاغ خواهد شد و پیگیری دستگاه‌های اجرایی استان در تسریع این ابلاغ مهم می‌باشد.

شهریاپرو خاطرنشان کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند شاخص‌های اختصاصی پیشنهادی خود را به این معاونت جهت بررسی ارجاع دهند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۴۷

27 Dec 2019