۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۵۹۴۱
دبیر ستاد انتفاضه و قدس استان اعلام کرد:

فراخوان اشعار پرمحتوای روز قدس در چهارمحال و بختیاری

اشعار جدید، کوتاه، پرمحتوا و موثر مرتبط با روز قدس در چهارمحال و بختیاری به فراخوان گذاشته شد.
فراخوان اشعار پرمحتوای روز قدس در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، علی گرجی، دبیر ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در آستانه برگزاری سی و پنجمين مراسم روز جهانی قدس، ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از عموم مردم ولایتمدار استان دعوت می‌نماید شعارهای خود را با موضوع «انتفاضه و قدس» به این ستاد ارسال کنند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: به یمن گذشت سی و پنج سال از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، ستاد انتفاضه و قدس استان به ۳۵ شعار برگزیده که «جديد، کوتاه، پرمحتوا، مؤثر و وزین» باشند، هدایای نفیسی تقدیم می‌‌کند.

گرجی با بیان اینکه هر فرد می‌تواند حداکثر ۵ شعار پرمحتوا و وزين خود را به این ستاد ارسال کند، تصریح کرد: ارسال مشخصات و آدرس کامل شرکت‌کننده شامل «نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی، میزان تحصیلات، آدرس و شماره تلفن» ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آخرین مهلت ارسال شعارها ۳۰ تيرماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۲۲۴۴۰۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۰:۰۰

9 Jan 2020