۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۷۹۱۱
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

اعزام ۲۸۲ نفر از جوانان شهرستان شهرکرد به راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: ۲۸۲ نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان شهرکرد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از سوی سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد امروز اعزام شدند.
اعزام ۲۸۲ نفر از جوانان شهرستان شهرکرد به راهیان نور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر سرهنگ مهران مرادی  اظهار کرد: بسیج محلات شهرستان شهرکرد نخستین کاروان راهیان نور می باشند که به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور به مدت سه روز از امروز آغاز شده است تصریح کرد: بسیجیان شهرکردی از مناطق عملیات والفجر ۸ اروند کنار، شوش، شلمچه وغیره بازدید می‌کنند.

سرهنگ مرادی بیان داشت: این اعزام باهدف انتقال پیام شهدا به‌صورت هنرمندانه به نسل‌های جدید انقلاب، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تحکیم بخشیدن به ارزش‌های والای انقلاب و شهدا، مقابله با جنگ نرم دشمن و شبیهخون و تهداپیدات فرهنگی دشمن، پیمان خاطرات و رشادت‌های شهدای عزیزمان و همچنین جانبازان و ایثارگران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا در مناطق عملیاتی جنوب انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه امروز تاثیرگذاری برنامه‌های متنوع فرهنگی معنوی همچون اعزام جوانان و نوجوانان عزیز به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس بهترین راه مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن است عنوان کرد: آن ها همچنان به‌صورت خزنده و آرام قصد استحاله انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را دارد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه راهیان نور تاثیر خوب و مثبتی بر روی اقشار مختلف به‌ویژه جوانان دارد گفت: امروز دشمن در تلاش است با ظرفیت افراد که در داخل کشور همراه‌شان هستند تاثیرگذاری این بازدیدها را کم اثر جلوه دهد.

وی یدآور شد: ۱۰ فروردین تعدادی دیگر از بسیجیان شهرستان شهرکرد به راهیان نور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۳:۰۰

30 Dec 2019