۰
plusresetminus
مدير عامل سازمان همياري شهرداري هاي چهارمحال و بختياري گفت: پرتو دهي گاما در دي ماه سال آينده در چهارمحال و بختياري افتتاح مي شود.
پرتودهي گاما در چهار محال و بختياري افتتاح مي شود/ اعلام آمادگي 45 سرمايه گذار در منطقه ويژه اقتصادي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ قاسم شهبازي مدير عامل سازمان همياري شهرداري هاي چهارمحال و بختياري امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: در خرداد ماه سال ۹۶ مصوبه منطقه ويژه اقتصادي گرفته شد و بعد از ابلاغ طرح، خيلي سريع وارد عمليات اجرايي شديم.

وي با اشاره به اينکه يک کيلومتر جاده ورودي منطقه ويژه اقتصادي را آسفالت کرديم اظهار کرد: تا کنون دو کيلومتر زير سازي و بيس و چهار هزار تن بيس را آماده و خطوط داخلي را فعال کرديم.

شهبازي تصريح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد حصار منطقه ويژه اقتصادي انجام شده است.

وي با بيان اينکه تا کنون جلسات خوبي با اداره برق جهت زير سازي هاي منطقه ويژه اقتصادي انجام گرفته است اذعان داشت: برق منطقه ويژه انجام شده و بحث آب و فيبر نوري و موافقيت نهايي با مخابرات انجام گرفته است.

شهبازي به اهميت استقرار گمرک در منطقه ويژه اقتصادي اشاره کرد و گفت: چنانچه گمرک در منطقه ويژه اقتصادي مستقر شود روتق صادرات و واردات در آنجا انجام مي گيرد.

وي از ديگر مزاياي منطقه ويژه اقتصادي را افتتاح پرتو دهي گاما در اين منطقه دانست و گفت: پرتودهي گاما مي تواند ماندگاري و عمر مواد غذايي را بالا ببردو مواد آرايشي و بهداشتي را ضد عفوني کند.

شهبازي بيان داشت: تاکنون ۴۵ سرمايه گذار براي سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي اعلام آمادگي کرده است .

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۳:۳۸

6 Jan 2020