۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۳۵۷۴۱
رئیس آموزش و پرورش سامان:

90 نفر از دانش آموزان شهرستان سامان تجليل شدند

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان از تجليل 90 نفر از دانش آموزان راه يافته به مدارس نمونه دولتي و تيز هوشان و برگزيدگان مسابقات علمي ، فرهنگي و هنري خبر داد.
90 نفر از دانش آموزان شهرستان سامان تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، محمد دهقاني در آيين تجليل از دانش آموزان راه يافته به مدارس نومنه دولتي وتيزهوشان و برگزيدگان مسابقات قرآني، فرهنگي، علمي و هنري با اشاره بر اينکه با توجه به جمعيت دانش آموزي شهرستان سامان هرساله ۲۰ الي ۲۲ دانش آموزان از شهرستان سامان در مدارس نمونه دولتي و تيز هوشان قبول ورود پيدا مي کنند، اظهار داشت: شهرستان سامان در راستاي ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان رتبه اول و دوم را دارا است.

دهقاني با بيان اينکه شهرستان سامان يک شهرستان فرهنگي و علمي است، بيان داشت: افزايش تعداد قبولي ها و کسب رتبه هاي برتر داشن آموزان به جهت وجود همکاران خوب و توانمند در شهرستان سامان است.

وي با اشاره بر اينکه دانش آموزاني که در مسابقات علمي، فرهنگي، هنري و آموزشي رتبه هاي خوب را کسب کرده اند در آينده جزء افتخارات اين شهرستان هستند، تصريح کرد: در طول سال از حدود ۶۰۰ نفر از دانش آموزان تقدير تشکر داريم.

دهقاني با بيان اينکه در کنار در کنار اهميت دادن به مسائل آموزشي، آموزه هاي ديني و تربيت نيز از الويت هاي مهم شهرستان براي دانش آموزان است، عنوان کرد: ما بايد در حوزه آموزش، تربيت و دين وحدت ايجاد کنيم و کساني که در اين سه حوزه موفق باشند آينده جزء کساني هستند که مسئوليت اجتماعي در جامعه خواهند داشت.

وي با اشاره براينکه براي موفقيت دانش آموزان تنها نبايد آموزش و پرورش برنامه ريزي داشته باشد ابراز کرد: در راستاي داشتن جامعه پويا و پرنشاط و دانش آموزان برتر بايد تمامي دستگاه ها و مسئولين و مديران هم فکري و همکاري با آموزش و پرورش را داشته باشند.

مهم ترين مولفه براي موفقيت دانش آموزان برنامه ريزي آموزشي است

فرماندار شهرستان سامان در آيين تجليل از دانش آموزان راه يافته به مدارس نومنه دولتي و تيزهوشان و برگزيدگان مسابقات قرآني، فرهنگي ، علمي و هنري با ا شاره بر اينکه شهرستان سامان يک شهرستان فرهنگي و هنري است، اظهار داشت: در اين شهرستان پتانسيل هاي فرهنگي خوبي وجود دارد.

سعيد صالحي با بيان اينکه برنامه ريزي در راستاي آموزش يکي از مهم ترين مولفه ها براي موفقيت دانش آموزان است، بيان داشت: در شهرستان سامان در همه زمينه ها به خصوص در زمينه علمي پتانسيل وجود دارد.

صالحي با اشاره بر اينکه در راستاي موفقيت بايد علاوه بر هدايت تحصيلي بايد هدايت هاي ديگري نيز صورت گيرد، چراکه آموزش کاري پر حجم و سنيگن است، بيان داشت: در طول دوره هاي آموزشي برنامه هاي خوبي به صورت امکان سنجي و اولويت بندي در شهرستان صورت گرفته است اميد است طراحي و تدوين اين برنامه ها موجبات توفيقات بيشتر را براي شهرستان در پروژه آموزشي را به همراه داشته باشد.

وي با تاکيد بر اينکه داشن آموزان شهرستان از فرصت ها استفاده کنند و انگيزه و هدف گذاري براي سايرين نيز داشته باشند، عنوان کرد: زماني که ما توفيقات علمي را مي بينيم وظيفه خود مي دانيم که در ايجاد زيرساخت ها تلاش کنيم.

صالحي افزود: بايد در جهت موفقيت هاي بيشتر اولويت بندي و پردازش ايده و افکار مديران و فرهنگيان را داشته باشيم تا شاهد موفقيت هاي علمي بيشتر در شهرستان علم و فرهنگ باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۴۶

29 Dec 2019