۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۲۶۷۴۱
فرماندار شهرستان فارسان گفت:

تشکيل 23 کميته ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان

فرماندارشهرستان فارسان از تشکيل 23 کميته ستاد دهه فجر در اين شهرستان خبر داد و افزود: دهه فجر يادآور حماسه‌آفريني مردم بزرگ ايران و آرمان‌هاي امام فقيد انقلاب است.
تشکيل 23 کميته ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي در سومين جلسه ستاد دهه فجر ضمن تبريک فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: جلسه ستاد دهه فجر از کميته‌هاي مختلف تشکيل شد و طي اين جلسه مسئولين کميته مشخص و کليه برنامه‌ها در اختيار آنها قرار داده شد و مقرر گرديد که مسئولين زمانبندي برنامه‌ها را به فرمانداري تحويل دهند.

احمدي خاطرنشان شد: از جمله برنامه‌هاي اجرايي اين ايام زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور به مناسبت پيروزي انقلاب به صدا در خواهد آمد و روز 12 بهمن سالروز شهادت اولين شهيد انقلاب مي‌باشد اين روز نيز روز شاخص شهرستان است.

وي در ادامه افزود: اميدواريم که مصادف شدن ايام‌الله دهه مبارک فجر و انتخابات با يکديگر هيچ‌کدام ديگري را تحت‌شعاع قرا ندهند.

وي در ادامه گفت: دهه فجر يادآور حماسه‌آفريني مردم بزرگ ايران و آرمان‌هاي امام فقيد انقلاب است.

وي افزود: وقتي تاريخ شکل‌گيري انقلاب را مطالعه مي‌کنيم دست خدا را در حرکات انقلاب مي‌توان ديد چراکه با وجود حمايت‌ها و پشتيباني استکبار و رژيم سرسپرده طاغوت، مردم توانستند با دست خالي اين رژيم را براندازند.

احمدي اظهار داشت: با توجه به گذشت 37 سال از عمر انقلاب، هر روز انقلاب سرزنده‌تر و بانشاط‌تر شده و شعارها و اصول انقلاب نسبت به سال‌هاي گذشته پررنگ‌ تر مي‌شود.

 وي در ادامه از دستگاه‌ها خواست در جهت برگزاري هرچه باشکوه‌تر برنامه‌هاي دهه فجر برنامه‌ريزي داشته باشند.

انتهای پیام1026ج/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۰:۲۳

27 Dec 2019