۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۳۶۰۸۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری:

خانواده ها به شبهات نوجوانان واقع بینانه پاسخ دهند

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با اشاره به مطالب پوچ و واهی و بدون محتوا و بدون منبع در فضای مجازی گفت: خانواده ها به شبهات نوجوانان واقع بینانه و با مراجعه به آیات کلام وحی پاسخ دهند.
خانواده ها به شبهات نوجوانان واقع بینانه  پاسخ دهند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با اشاره به آیات سوره ی مائده در مورد واقعه ی غدیرخم، گفت: دشمنان دین اسلام طبق آیات این سوره از دین اسلام مأیوس شدند ولی دست بر نداشتند و ما تلاشمان این است که به عنوان شیعه ی واقعی، اسلام واقعی را به جهانیان بشناسانیم.

مرتضوی افزود: دشمنان ما دنبال این هستند که واقعه ی غدیر مثل واقعه ی محرم نشود و ما باید تلاش کنیم همان گونه که به صورت خود جوش محرم را زنده نگه می داریم، غدیر و واقعه ی غدیر را هم زنده نگه داریم.

وی با اشاره به حدیث ثقلین گفت: این حدیث از احادیث معتبر است و متأسفانه خیلی از ما این حدیث شریف را ناقص میخوانیم و ناقص حفظ و بیان می کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: در این حدیث بیان شده که کتاب و اهل بیت هیچ گاه از هم جدا نمی شوند تا در روز قیامت در کنار حوض بر من وارد شوند و پیامبر خدا لعنت کرد کسی را که این دو را از هم جدا کند.

وی با اشاره به مطالب پوچ و واهی و بدون محتوا و بدون منبع در فضای مجازی، افزود: خانواده ها وظیفه دارند که شبهات دینی و از جمله شبهات مرتبط با مناسبت های ملی را آگاهانه و با اطلاعات شفاف ، روشن و به دور از بیان افسانه و داستان و با مراجعه به آیات کلام وحی، برای نوجوانان و کودکان پاسخ دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به حکمت ۲۳۱ نهج البلاغه، گذری به فعالیت های انجام شده در شش ماهه اول سال ۹۶ کرد و گفت: تسليم در برابر كاهلى، نسبت به حقوقى كه انسان در پى آنهاست، باعث مى شود كه وقت مناسب براى دست آوردن آنها از دست برود و اين خود مستلزم تباه ساختن و از دست دادن آن حقوق خواهد بود.

مرتضوی ادامه داد: هم چنين تسليم شدن در برابر سخن چين كه كارش، تلاش در برهم زدن ميان دو دوست است و اطاعت از گفتار وى باعث ايجاد سردى و كدورت در بين دوستان و از دست دادن يكديگر است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۷:۵۸

16 Feb 2020