۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۲۰۲۳
همزمان با 16 آذرماه روز دانشجو:

آئين بزرگداشت شهداي دانشجو در دانشگاه پيام نور اردل برگزار مي شود

رئيس دانشگاه پيام نور شهرستان اردل از برگزاري مراسم بزرگداشت شهداي دانشجو و تجليل از دانشجويان همزمان با 16 اذر خبر داد.
آئين بزرگداشت شهداي دانشجو در دانشگاه پيام نور اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، قاسمعلي مرداني رئيس دانشگاه پيام نور شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک بمناسبت فرارسيدن ۱۶ آذر روز دانشجو و گراميداشت شهداي دانشجو گفت: ۱۶آذر نماد روح استکبارستيزي دانشجويان ايراني در طول تاريخ دانشگاهي کشور است و دانشگاهيان در جريان مبارزه انقلاب اسلامي و پيروزي نهضت امام خميني (ره) و استمرار اين جنبش ظلم ستيز و حق طلب همواره حضور تعيين کننده داشته‌اند.

مرداني افزود: حضور فعال دانشجويان در عرصه سياسي کشور در کنار فراگيري علم، مطالبه رهبر معظم انقلاب و جامعه از اين قشر فرهيخته است و امروز بصيرت و دينداري دانشجويان ايران باعث بيداري جنبش دانشجويي در کشور و ديگر جوامع مسلمان شده است.

وي، ۱۶ آذر را به عنوان روز مقاومت و ايستادگي دانشجويان اين سرزمين در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگي رژيم پهلوي دانست و افزود: دانشجويان اين مرکز دانشگاهي نيز ضمن توجه به وظيفه اصلي و ذاتي خود که همانا فعاليت جدي و جهادي در عرصه دانش و پژوهش است هماهنگ با اهداف عالي نظام جمهوري اسلامي در مقطع حساس کنوني در صحنه حاضر خواهند بود.

رئيس دانشگاه پيام نور شهرستان اردل از برگزاري آئين بزرگداشت شهداي دانشجو و تجليل از دانشجويان اين شهرستان خبر داد و افزود: اين مراسم همزمان با ۱۶ آذرماه روز دانشجو راس ساعت۹:۳۰ با حضور مسئولين شهرستان در سالن جلسات دانشگاه پيام نور شهرستان اردل برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۰۵

29 Dec 2019