۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۰۴۰۳
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در يادواره شهداي روستاي خويه

حاکميت نظام جمهوري اسلامي نتيجه خون شهيدان است

يادواره شهداي خويه از توابع شهرستان کوهرنگ با حضور اقشار مختلف مردم، مسولان و خانواده معظم شهداء برگزار شد.
حاکميت نظام جمهوري اسلامي نتيجه خون شهيدان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، يادواره شهداي خويه از توابع شهرستان کوهرنگ در روستاي خويه دهستان موگويي باحضور پرشور بسيجيان و اهالي روستاهاي کلوسه و بيراهگان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در اين مراسم با بيان اينکه شهدا مايه افتخار مکتب الهي هستند و کار براي خدا از ويژگي‌هاي بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پيروي از ولايت و دفاع از خاک ايران بود و رمز ماندگاري آن‌ها اخلاص در عمل است.
 
سرهنگ نظري با اشاره به اينکه خاطرات جانبازان خاموش است، افزود: در مقابل دشمن و در ميدان مين رزمندگان ما را عشق پيروز مي‌کرد و ماجراي شهدا حرکت‌هاي فردي نبود و در رشادت‌هاي آن‌ها وحدت و يکدلي موج مي‌زد.
 
نظري با بيان اينکه پيام نهايي شهدا اين است که با هم باشيم و نسل جوان امروز در ميدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: اين عرصه نياز به مقاومت دارد و بايد در اين ميدان راه شهدا را فراموش نکنيم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا مي‌شويم و بايد نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگيريم.
 
وي تصريح کرد: برگزاري يادواره‌هاي شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدايي که محور زندگي آن‌ها خدا بود و براي خدا کار مي‌‌کردند و اگر کار ما براي رضاي خدا باشد از تعريف و تمجيد ديگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا اميد و مأيوس نمي‌شويم.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با تأکيد بر اينکه خاطرات شهدا بايد بيان شود، بيان کرد: بايد جانفشاني آن‌ها در عمليات‌هاي بيت المقدس، نصر7 و دلاوري‌هايشان بيان شود؛ نشاط و عشق و شور رزمندگان در روزهاي دفاع مقدس زير آتش شديد دشمن، رمز ايستادگي و پيروزي اين عزيزان بود.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: شهداء در طول هشت سال دفاع مقدس دشمنان را به خواري و ذلت کشانده و آنها را مايوس کردند.
 
سرهنگ پاسدار کرم نظري، افزود: اگر شهداء خون هاي پاک و مقدس خود را در راه آزادي ايران و ارزشهاي اسلامي فدا نمي کردند امروز شاهد حاکميت نظام جمهوري اسلامي ايران نبوديم.
 
جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (عليه السلام)، نيز با بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، در اين يادواره گفت: دشمن در صدد نفوذ است و مي خواهد روحيه استکبار ستيزي را از بين ببرد و مصداق اين نفوذ را مي توان در کشورهاي همسايه نيز مشاهده کرد، که براي از بين بردن جبهه مقاومت مي خواهند به اين امر برسند.
 
سردار علي محمد اکبري راه شهداء را تبيعت محض از ولايت فقيه و ايستادن در مقابل استکبار عنوان کرد و افزود: اگر بخواهيم در مقابله با استکبار راه تعامل را در پيش گيريم جز ذلت و خواري چيز ديگري نصيبمان نمي شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۱:۴۱

29 Dec 2019