۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۳۴۷۳
فرماندار شهرستان بن:

برگزاري 17 عنوان برنامه در هفته منابع طبيعي

فرماندار شهرستان بن گفت: ۱۷برنامه به مناسبت هفته منابع طبيعي در شهرستان بن برگزار مي شود.
برگزاري 17 عنوان برنامه در هفته منابع طبيعي
به گزارش جهانبین نیوز ، كمال اكبريان  فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: مشاركت مردم در حفاظت از منابع طبيعي امري ضروري است و بايد در جامعه نهادينه شود.

وي افزود به منظور فرهنگ سازي حفاظت از منابع طبيعي، مي بايست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري با همكاري اداره آموزش و پروش برگزاري دوره هاي كوتاه مدت آموزشي جهت آموزش چگونگي حفاظت از منابع طبيعي و ملي را در دستور كار خود قرار دهند.

اكبريان با بيان اينكه در هماهنگي برنامه هاي هفته منابع طبيعي شهرستان بن، ۱۷ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار مي شود افزود: افتتاح طرح جنگل‌كاري اقتصادي به مساحت چهار و نيم هكتار در روستاي يانچشمه، آغاز عمليات اجرايي و نهالكاري مجتمع سايت گياهان دارويي كوه افغان بن، غرس نهال در تپه نورالشهدا شهر بن و گرداب و ورودي شهر بن، غرس نهال در تپه مجاور امامزاده سيد محمد (ع) بارده و امامزاده سيدبهاءالدين محمد (ع) شيخ شبان، توزيع نهال در پايگاه هاي كميته امداد امام خميني (ره) به مناسبت هفته احسان و نيكوكاري و برگزاري كلاس هاي آموزشي از مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده و قابل اجرا در هفته منابع طبيعي است.

اكبريان ادامه داد: تجهيز دهياري هاي شهرستان بن به ماشين هاي آتش نشاني جهت جلوگيري از آتش سوزي هاي مناطق حفاظت شده ضرورت دارد افزود: در سال جاري يك دستگاه ماشين آتش نشاني به دهياري يانچشمه تعلق گرفته است.

وي ادامه داد: با پيگيري هاي صورت گرفته تا پايان امسال دهياري بارده نيز مجهز به يك دستگاه ماشين آتش نشاني مي شود.

فرماندار بن تصريح كرد: شهرستان بن به لحاظ تجهيزات آتش نشاني با داشتن دو ايستگاه آتش نشاني در شهر بن و وردنجان و همچنين چهار دستگاه ماشين آتش نشاني شرايط مطلوبي جهت جلوگيري از آتش سوزي هاي احتمالي در مناطق حفاظت شده دارد.

اکبریان اظهار كرد: شهرستان بن داراي 20 هزار هكتار منطقه حفاظت شده و ملي در بخش شيدا است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۳:۱۶

27 Dec 2019