۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۳۶۴۴۳
سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

غفلت از حادثه عاشورا، سبب گمراهي در دين و دنيا مي شود

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: قيام امام حسين (ع) نه براي سلطنت بود و نه براي دنيا بلکه براي حفظ ارزش هاي ديني بوده است لذا غفلت از اين حادثه سبب گمراهي در دين و دنيا مي شود.
غفلت از حادثه عاشورا، سبب گمراهي در دين و دنيا مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در مراسم اعزام مبلغين ايام محرم ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت سيدالشهدا و ياران با وفاي ايشان گفت: يکي از نکاتي که نبايد از آن غفلت شود اين است که از حادثه عاشورا بايد عبرت بگيريم و با تطبيق شخصيت ها و حوادث در دوره سيد الشهدا عليه السلام، رفتار خودمان را با رفتار آن اشخاص مقايسه کنيم و نقاط قوت و ضعف ها را بشناسيم.

بهرامي ضمن تاکيد بر تکرار شدن تاريخ و توصيه قرآن به ما براي مطالعه تاريخ گفت: اينکه در قرآن به ما تاکيد صريح شده است که در تاريخ بنگريم نه فقط براي آگاهي است بلکه خواسته اصلي آن اين است که با تکرار تاريخ و قرار گرفت در جايگاه افراد مختلف در نگاه تطبيقي، راه صواب و نا صواب را از هم بشناسيم و درست تشخيص داده و در راه و مسير الي الله ثابت قدم باشيم.

وي بيان کرد:قيام امام حسين (ع) نه براي سلطنت بود و نه براي دنيا بلکه براي حفظ ارزش هاي ديني بوده است لذا غفلت از اين حادثه سبب گمراهي در دين و دنيا مي شود.

حجت‌الاسلام بهرامي با توصيه به مبلغين براي بيان و تفسير حادثه عاشورا و تطبيق آن با امروز بيان کرد: شما به‌عنوان مبلغين اسلام يکي از وظايف اصلي‌تان اين است که با آگاهي دادن به مردم راه حق را بر ايشان نمايان کنيد که بهترين فرصت و بهترين موضوع، محرم و حماسه کربلا است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۹:۵۴

25 Jan 2020