۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۳۴۸۳

بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجویي استان به مناسبت روز قدس

در اين بيانيه آمده است: امروزه مشتي كه در راهپيمائي هاي نظير روز قدس گره مي شود همانند شليك موشك وگلوله عمل مي كند
بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجویي استان به مناسبت روز قدس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

پايه گذار و مبدع روز قدس ((امام خميني ((رحمه الله عليه ))در تبيين اهميت و جايگاه روز قدس مي فرمايند: روز قدس فقط روز فلسطين نيست بلكه روز جهان اسلام وحكومت اسلامي است.))

هزاران بار ايزد منان را سپاس كه پس از قرنها تيرگي طاغوت و ذلت و وابستگي و خواري نسبت به ابرقدرتها ، نور ولايت را كه علم خيمه ديانت است بر ايران ، سرزمين عشق به علي بن ابيطالب (ع) آن شهيد راه اسلام خواهي تاباند نوري كه به بركت آن،ايران از عزتي مثال زدني در چشم دوستان و دشمنان برخوردار شده است.

روز قدس و اين حركت بي نظير امت اسلام هم از جمله ي بركات حضور نور ولايت در بين امت اسلامي است آن روزي كه امام ((رحمه الله عليه ))هم چه زيبا آن را بين جهان اسلام به يادگار گذاشتند و به فرمايش ايشان من روز قدس را روز اسلام مي دانم ،روزي كه بايد ما تمام قوايمان را مجهز كنيم و به ابر قدرتهاي استعمارگر بفهمانيم كه ديگر در ممالك اسلامي جاي ندارند.

بنابراين اين روز تنها روزي، براي حمايت و دادخواهي از آرمان فلسطين نيست بلكه روزي براي ايحاد وحدت ميان مسلمانان و نشان دادن قدرت عزم و اراده امت واحده اسلام در مقابل دشمنان است.

و امروزه صحنه نبرد با اين چنين دشمناني قدري تغيير كرده است ،امروز مشتي كه در راهپيمائي هاي نظير روز قدس گره مي شود همانند شليك موشك وگلوله عمل مي كند و اين حضور و شعارها طبق فرمايش امام((رحمه الله عليه )) بايستي پيام اسلام و حكومت اسلامي را بر سر مستكبرين عالم در آمريكا ،رژيم اشغالگر قدس و عربستان خائن به اسلام فرود آورند. آن جبهه استكباري كه به حول وقوه اللهي در وخيم ترين اوضاع خود قرار دارد از شكست حملات ناجوانمردانه و كودك كش عربستان بر مردم مظلوم يمن گرفته تا باتلاق عراق و سوريه براي گروه وحشي و تروريستي داعش.

حال آنكه در جبهه حق طبق فرموده رهبر عزيزمان در حال عبور از يك پيچ تاريخي هستيم پس بايد بيدار باشيم و علي زمانمان را تنها نگذاريم .

مادانشجويان بسيجي ضمن حضور در اين راهپيمائي عظيم و دشمن شكن از همه مردم هميشه در صحنه كشورمان مي خواهيم با حضور خود در اين شرايط حساس كه تمامي سران كشورهاي استعماري از طريق رسانه ها چشم انتظار نشستند تا ميزان پايبندي به نظام اسلامي رابسنجند موجبات ياس و ناميدي آنان را فراهم آورده و مانند هميشه سر افرازي ايران عزيزمان را رقم بزنيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۶۰ م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۹:۳۵

30 Dec 2019