۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۳۳۱۰۳
معاون پرورشي وتربيت بدني آموزش و پرورش کوهرنگ خبر داد

برگزاري مسابقات قرآن دانش آموزان کوهرنگ با حضور 1700 دانش آموز

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شهرستان کوهرنگ باحضور 1700 نفر در دو بخش دختران و پسران با فاصله چند روز برگزار شد.
برگزاري مسابقات قرآن دانش آموزان کوهرنگ با حضور 1700 دانش آموز
به گزارش جهانبین نیوز، فيروز طاهري، معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: برگزاري اين مسابقات فرصت مناسبي براي تعميق افکار و معنويات قرآني در شهرستان است.

وي افزود: از مهرماه سال 95 جلسات متعددي براي برنامه‌ريزي برگزاري اين دوره از مسابقات و ميزباني یک هزار و 700 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي تشکيل شده تا اين مسابقات به شكل مناسبي برگزار شود.

طاهري تصريح كرد: تلاش مي‌کنيم با اجراي اين مسابقات در شهرستان بيشترين استفاده را از فضاي معنوي قرآن کريم ببريم، چراکه اين مسابقات بزرگترين رويداد قرآني سال در سطح شهرستان محسوب مي‌شود.

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با بيان اين که برگزاري اين مسابقات با تلاش، کوشش و ياري کارشناسان حوزه پرورشي، تمام مديران و معاونين و مربيان پرورشي صورت گرفت، افزود: بايد تمام همت خود را براي ترويج و فرهنگ نماز و نمازخواني و انس بيشتر دانش آموزان با قرآن بکار گيريم.

وي گفت: بايد از اين مسابقات بيشترين استفاده معنوي از ظرفيت شخصيت‌هاي قرآني، فضاي معنوي  مسابقات استفاده شود و برنامه‌ريزي به گونه‌اي باشد که اين مسابقات در تمام مدارس شهرستان‌ تاثيرگذار باشد.  


انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۵:۱۲

11 Jan 2020