۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۵۱۸۳
رئيس اداره منابع آب شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ:

بحران مایه حیات در فارسان/ آب را سراب نکنیم!

رئيس اداره منابع آب شهرستان‌ها فارسان و کوهرنگ از مردم خواست بحران آب را جدي بگيريد، چند شهر استان با کمبود آب مواجه هستند از مردم خواهش مي‌کنم از هدر دادن آب جدا خودداري کنند.
بحران مایه حیات در فارسان/ آب را سراب نکنیم!
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهندس سيد هاشم فاطمي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در جلسه شورا حفاظت آب شهرستان فارسان موضوعات و معضلات متعددي  موردبحث و بررسي قرار گرفت که ازجمله معضلاتي که هم کشوري، استاني و هم در شهرستان فارسان ديده مي‌شود معضل بي‌توجهي به محيط‌زيست و منابع طبيعي است.

وي در ادامه افزود: باتوجه به اينکه شهرستان فارسان يکي از شهرستان‌هاي مستعد در امر گردشگري است، ولي متأسفانه عدم رعايت مسائل زيست‌محيطي ازجمله بهره‌برداري‌هاي غيرمجاز از منابع آب و ريختن نخاله‌هاي ساختماني در مسير رودخانه‌ها و اراضي کشاورزي جلوه‌هاي نامناسبی  به اين شهرستان داده است.

رئيس اداره منابع آب شهرستان‌ها فارسان و کوهرنگ تصريح کرد: موضوع ديگر بحران آب است که پيش رو داريم  بايد اين بحران را جدي بگيريم  همان‌طور که همه شاهديم زمزمه‌هايي در بسياري از شهرهاي استان شنيده مي‌شود، همان‌طور که قطب صنعتي از طريق تانکر آب‌رساني مي‌شود بايد به فکر باشيم.

فاطمی اظهار داشت: مردم و مسئولين بايد از راهکارها به‌درستي استفاده کنند و بهره گيرند در بحث کشاورزي  استفاده بهينه از آب و استفاده از روش‌هاي نوين آبياري در بحث آب شرب و مصارف خانگي  با مصرف کمتر  و در حد نياز و صرفه‌جويي 30 درصدي مي‌توانيم  در اين امر کوشا باشيم و بحران آب را جدي بگيريم و از هدر دادن و آلوده کردن آن جلوگيري کنيم و در حفظ اين منابع با تمام توان پيش برويم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۹:۱۸

28 Dec 2019