۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۲۷۱۷۳
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

منابع صندوق بیمه بیکاری متعلق به همه بیمه‌شدگان است

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حفظ و صیانت از صندوق بیمه بیکاری گفت: منابع این صندوق متعلق به همه بیمه‌شدگان است تا در مواقع ضرورت و بیکاری بتوانند از این منابع استفاده کنند.
منابع صندوق بیمه بیکاری متعلق به همه بیمه‌شدگان است
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا محمدی مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری که در کمیته هماهنگی بیمه بیکاری استان با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای در اداره‌کل تامین اجتماعی این استان برگزار شد، ضمن تشکر از همدلی، همکاری و همراهی دستگاه‌ها در خصوص اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری بر اجرای مداوم ماده هشت بیمه بیکاری و بازرسی‌های دونفره به منظور کشف اشتغال پنهان تاکید کرد.

محمدی با اشاره به حفظ و صیانت از صندوق بیمه بیکاری گفت: منابع این صندوق متعلق به همه بیمه‌شدگان است تا در مواقع ضرورت و بیکاری بتوانند از این منابع استفاده کنند.

در ادامه جزایری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: امید است با اجرایی شدن برجام و تحرک اقتصادی وضعیت اشتغال نیز بهبود یابد.

همچنین در ادامه جلسه تقی‌پور، مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری بر آموزش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری تاکید کرد و گفت: کارگاه آموزشی بیمه بیکاری در تاریخ 12 اسفند 94 و به میزبانی این اداره کل با حضور مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۱۰

29 Dec 2019