۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۲۱۲۳

نارضايتي مردم روستاي دوازده امام از وضعيت نابسامان خيابانها و کوچه ها

روستاي دوازده امام يکي ازروستاهاي قديمي و با سابقه در شهرستان اردل محسوب مي شود که به دليل سابقه ديني و انقلابي به عنوان روستاي مهم و تأثير گذار استان به حساب مي آيد اما همين روستا از کمبود برخي امکانات اوليه و جزيي رنج مي برد که با درايت و توجه مسئولان به آساني قابل حل است.
نارضايتي مردم روستاي دوازده امام از وضعيت نابسامان خيابانها و کوچه ها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، يکی از معضلات مهم و اساسي روستاي دوازده امام شهرستان اردل آسفالت نبودن خيابان ها و کوچه های این روستا است که موجبات نارضايتي اهالي روستا را فراهم آورده است. آسفالت خيابان ها و کوچه هاي دوازده امام از مهمترين اقدامات و وعده‌هاي دهياري است که انتظار میرود اين وعده هر چه زودتر عملي شود .

به گزارش هفت چشمه، جمعي از اهالي روستاي دوازده امام در تماس تلفني با این پايگاه خبري، با گلايه از مسئولين در خصوص آسفالت نبودن خيابان ها و کوچه هاي اين روستا اظهار داشتند: خاکی بودن جاده در فصل بارش باران باعث گیر افتادن خودروها در گل و لاي و در فصل تابستان موجب گرد و خاک و آلودگی خانه و زندگی مردم اين روستا میشود.

اهالي روستاي دوازده امام مي گویند: چندين بار به مسئولان مراجعه کرده‌ايم اما تاکنون براي برطرف کردن اين مشکل چاره‌اي انديشيده نشده است.

جدول نبودن کوچه ها نیز يکي ديگر از گلايه هاي اهالي روستاي دوازده امام مي باشد که اميدواريم مسئولين مربوطه مشکلات اهالی را رسيدگي و جهت حل مشکلات آنها تلاش کنند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۷:۱۳

1 Jan 2020