۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۱۳۰۳
در روستای تاریخی یاسه چاه/

افتتاح بيستمين باغ گردشگري در شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان از افتتاح بيستمين باغ گردشگري در روستاي ياسه چاه در شهرستان سامان خبر داد.
افتتاح بيستمين باغ گردشگري در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سعيد صالحي اردلي در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه بيستمين باغ گردشگري شهرستان سامان در روستاي ياسه چاه با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليون ريال تسهيلات از صندوق کارآفريني اميد راه اندازي شد، اظهار داشت: باافتتاح اين باغ گردشگري زمينه اشتغال ۲۰ نفر در اين مجموعه فراهم شده است.

صالحي افزود: اين باغ گردشگري در دو هکتار در حاشيه زاينده رود در روستاي تاريخي ياسه چاه راه اندازي شده است.

وي با بيان اينکه در حال حاضر ۲۰ مجوز رفتينگ در شهرستان سامان صادر شده است، بيان داشت: باشگاه رفتينگ در روستاي صادق آباد با اعتباري بالغ بر ۳۰۰ ميليون ريال افتتاح شد.

صالحي هدف از افتتاح باغ گردشگري و باشگاه رفتينگ در شهر ستان سامان استفاده از پتانسيل هاي گردشگري، جذب گردشگري و توسعه زير ساخت هاي گردشگردي در شهرستان سامان عنوان کرد و اذعان داشت: باشگاه رفتينگ در شهرستان سامان در جهت ترويج قايقراني، ايجاد شور و نشاط و جذب گردشگر در شهرستان سامان راه اندازي شده است.

صالحي با بيان اينکه اين شهرستان در زمينه گردشگري در سطح استان حرف اول را مي زند، تصريح کرد: بايد توسعه هاي گردشگري در اين شهرستان رو به افزايش باشد و فعاليت در راستاي گردشگري در اين شهرستان يکي از موارد عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي در شهرستان سامان است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۸:۵۰

8 Jan 2020