۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۳۳۹۳
کارشناس مسائل سياسي و دفاع مقدس:

رو سياهي ابدي حمله به هواپيمايي مسافربري برتارک امريکايي ها مانده است

کارشناس مسائل سياسي و دفاع مقدس گفت: علارغم همه دشمني ها و تحريم ها از اولين ماه هاي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز مردم انقلاب اسلامي ثابت قدم بر رموي اصول خود ايستاده اند.
رو سياهي ابدي حمله به هواپيمايي مسافربري برتارک امريکايي ها مانده است
به گزارش جهانبین نیوز ذبيح الله لطفي زاده در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه دولت مستبد و استکباري امريکا که خوي درد منشي و استکباري را در اقسا نقاط عالم دنبال کرده و مي نمايد، عنوان کرد: مريکا براي تسلط هرچه بيشتر در کشور هاي منطقه و غارت و چ÷اول منابع انها و استيلاي بيشتر در کشور و منطقه قبل از انقلاب اسلامي شاه را به عنوان ژاندرم منطقه روي کار آورد و پايگاه هاي متعددي را در منطقه به ويژه ايران ايجاد نمود.

وي با بيان اينکه سفارت خانه امريکا کي از بزرگترين سفارت خانه ها خارجي در تهران بود که با بهره گري از تعداد بسيار زيادي کارمند و مستشار به بهره گيري از شنود مخابراتي تمامي اطلاعات منطقه را رصد مي کرد و با چپاول و فروش نفت ايران وخريد انواع جنگ افزار ها اعم از هواپيما و تانک و .... نسبت به بالا بردن توان نظامي ايران در رساتاي اهداف شوم خود اقدام مي کرد، عنوان کرد: در حالي که مردم ايران در ان زمان اکثر در فقر و نداري و تنگ دستي و با کمترين امکانت زندگي مي کردند.

ذبيح الله لطفي زاده با اشاره بر اينکه خليج فارس با سرکردگي شاه محلي براي تامين منافع ايلات متحده امريکا بود، تصريح کرد: امريکا در سرکوب نهضت هاي انقلابي و ازادي خواه به ويژه نهضت هاي مردم ايران نقش به سزايي داشت .

لطفي زاده با بيان اينکه اسناد و مدارک موجود نشان از اين دارد که امريکا تقويت سيستم هاي امنيتي رژيم طاغوت را در اختيار گرفت و براي خودشان قوانين خاصي تدوين کرده بودن و از ملت ما حق توحش مي گرفتن و قانون کاپيتالاسيم را به توصيب رساندند و تمام اين کار ها با تشکيل و تقويت ساواک به اوج خود رسيد، بيان داشت: تمامي اين اقدامات و جنايت امريکا قبل از انقلاب در راستاي به پيروزي نرسيدن انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني صورت گرفت و علارغم همه اين اقدامان انقلاب اسلامي با رهبري حضرت امام خمني و حضور در صحنه امت اسلامي به پيروزي رسيد.

وي با اشاره بر اينکه در سال ۵۸ امريکايي ها به منظور فشاربر جمهوري اسلامي در ابتدا روابط ديپلماتي را قطع و در ادامه در تيرماه ۵۹ داراي ايران را بلوکه نمودن و مانع از تحويل اقلام خريداري شده نظامي شدند و تا قبلا از تصرف لانه جاسوسي ۱۳ ابان ۵۸ اين مکان محلي براي جاسوسي از ايران شده بود و به فضل خدا لانه جاسوسي تسخير و جاسوسان دستگير شدند .

ذبيح الله لطفي زاده با بيان اينکه جنايت امريکا در بدر کشور با ساماندهي چندين کودتا از جمله معروفترين کودتا پايگاه شهيد نوژه همدان و حمله نظامي به جمهوري اسلامي در ۵ ارديبهشت ۵۹ که به فضل خدا شن هاي بيابان امريکايي ها را زمين گير کرد ، بيان داشت: از ديگر جنايت امريکا بر عليه ايران تشويق صدام براي حمله نظامي به ايران تقويت منافقين و ساماندهي انان به منظور انجام ترور ها و ... بخش ديگيري از جنايات و دشمني امريکا با ملت ايران بوده است.

لطفي زاده با بيان اينکه در سال هاي پاياني هشت سال دفاع مقدس امريکا تقويت ارتش امريکا را بيشتر و فشار و تشديد تحريم ها برا عليه ايران را در دستور کار خود قرار داد ، بيان داشت: حضور مستقيم امريکا در خليج فارس و نهايتن هدف قرار دادن هواپيمايي مسافر بري ايرباس جمهوري اسلامي ايران در ۱۲ تير ماه سال ۶۷ که با استفاده از دو فروند موشک دريا به هوا از روي عرشه ناو وينسز در خليج فارس مورد حمله و شليک قرار داد و منجر به شهادت ۲۷۶ نفر از سرنشينان و کادر پروازي و همه سرنشينان و خدمه شد که در بين انان تعدادي زن و کودک و حتي تبعه کشور هاي خارجي وجود داشت.

وي با اشاره بر اينکه حمله به هواپيمايي مسافربري ايرباس روسياهي است که تا ابد بر تارک امريکا خواهد ماند ، بيان داشت: علارغم همه دشمني ها و تحريم ها از اولين ماه هاي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز مردم انقلاب اسلامي ثابت قدم بر سر اصول خود ايستاده اند.

وي افزود: ملت ما هيچ گاه دشمني نظام مستکبر و دردمنشانه امريکا را فراموش نخواهد کرد و همچمنان استقامت خواهد کرد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۴:۵۸

30 Jan 2020