۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۱۸۸۰۳
خطيب نماز جمعه شهر بروجن:

عاشوراي حسيني دريچه اي براي انتظار فرج /تکه تکه کردن کشورهاي اسلامي از اهداف پليد استکبار است

فرهنگ عاشورايي و انتظار به مراتب سهمناک تر و قوي تر از بمب هاي هسته اي صهيونيسم است و مسلمانان و شيعيان با اتکاء به اين فرهنگ غني، مي توانند توطئه هاي غرب و اسرائيل را خنثي کنند.
عاشوراي حسيني دريچه اي براي انتظار فرج /تکه تکه کردن کشورهاي اسلامي از اهداف پليد استکبار است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان با اشاره به اينکه هويت شيعه در غدير، عاشورا و انتظار خلاصه مي‌شود، اظهار داشت: اين وقايع، سه برگ پررنگ در شناسنامۀ ما ايجاد کرده است.

حسين نژاديان با بيان اينکه هدف اين سه واقعۀ مهم و اثرگذار تاريخي جلوگيري از انحراف و هدايت مسلمانان بوده است، افزود: انتظار فرج ادامۀ عاشورا و نيز انتظار حسين ديگري را کشيدن است و همچنين اين دو فرهنگ، يکي رمز حيات شيعه و ديگري رمز بقاي آن است.

وي واقعه عاشوراي حسيني را دريچه ‌اي براي انتظار فرج حضرت مهدي (عج) دانست و گفت: امام زمان (عج) منتقم و وارث حماسۀ بي نظير عاشوراي حسيني است و حضرت مهدي (عج) پرچم افتادۀ حسين (ع) را بر خواهد افراشت و آرمان هاي بلند او را تحقق خواهد بخشيد.

خطيب نمازجمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه ها تکه تکه کردن کشورهاي اسلامي بويژه سوريه و عراق را از اهداف پليد استکبار و غرب عنوان کرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان خاطر نشان کرد: فرهنگ عاشورايي و انتظار به مراتب سهمناک تر و قوي تر از بمب هاي هسته اي صهيونيسم است و مسلمانان و شيعيان با اتکاء به اين فرهنگ غني، مي توانند توطئه هاي غرب و اسرائيل را خنثي کنند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۰:۰۲

17 Jan 2020