۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۹۸۹۳
مسئول بسيج دانشجويي استان:

فتنه88 عامل انحراف در بيداري اسلامي منطقه/شعارنه غزه نه لبنان جانم فداي ايران شعاري برگرفته از اتاق فکر آمريکا

احمد راستینه در همایش بررسي نقش کليدي استکبار جهاني و هم پيمانان آنان در فتنه88 در شهرستان بن گفت:فتنه88 عاملی شد و شعارنه غزه نه لبنان جانم فداي ايران شعاري برگرفته از اتاق فکرهای آمريکا در طی چندین سال بحث و گفت و گو ایجاد شد.
فتنه88 عامل انحراف در بيداري اسلامي منطقه/شعارنه غزه نه لبنان جانم فداي ايران شعاري برگرفته از اتاق فکر آمريکا
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، احمد راستينه مسئول بسيج دانشجويي استان در همايش بررسي نقش کليدي استکبار جهاني و هم پيمانان آنان در فتنه۸۸ گفت: اوج مبارزه انقلاب اسلامي با استکبار جهاني در مقابل بلوک غرب (آمرکيا و کشورهاي تابعه) و بلوک شرق (شوري و کشورهاي تابعه) در سال۵۷ بوده است.

وي با بيان اينکه چرايي عمق فتنه ۸۸ در چرايي خود انقلاب اسلامي ايران نهفته است، افزود: دشمني نظام سلطه در خلق فتنه ها قبل و پس از انقلاب برعليه ملت ايران و تمامي ملت هاي آزادي خواه جهان به چرايي و بزرگي انقلاب هويت انقلاب اسلامي برمي گردد.


راستينه گفت: فرياد مبارزه با نظام سلطه در عاشوراي ۴۲ توسط امام راحل(ره) سر داده شد و در ۱۲ محرم سال ۴۲ باقيان پانزده خرداد رقم خورد.


وي افزود: پس از قيام پانزده خرداد همه متوجه هويت و ماهيت نظام جمهوري اسلامي شده و فهميدند عمر رژيم پهلوي به پايان رسيده است.


راستينه با اشاره به آيه ۵۴ سوره مائده گفت: اساس نامه انقلاب اسلامي در اين آيه تببين شده و ويژگي هاي مدافعان دين در اين آيه مطرح شده است.


وي عشق به خداوند متعال را علت خلق حماسه نه دي دانست و افزود: عشق به خداوند متعال طبق اين آيه يکي از ويژگي هاي مدافعان بوده و مردم بصير ايران نيز با به خطر افتادن هويت و ماهيت انقلاب اسلامي به پا خاستند.


راستينه تصريح کرد: مکتب حسين عليه السلام و درس امام راحل (ره) تسليم ناپذيري در برابر کفر بوده و اعتماد به خداوند متعال نقطه عطف پيروزي در جبهه هاي حق عليه باطل بوده است.


وي خاطرنشان کرد: فتنه۸۸ اوج مبارزه برعليه مبنا و اصول انقلاب اسلامي ما بود.


مسئول ناحيه بسيج دانشجويي استان گفت: مجاهدان اسلام همان هايي هستند که با شکوه و صلابت درحماسه نه دي شکرت کرده و اين حماسه را جاويدان کردند.


وي تاکيد کرد: شعار نه غزه نه لبنان حانم فداي ايران شعاري برگرفته شده از بررسي هاي چندين ساله استکبار در اتاق فکرهايشان براي براندازي نظام جمهوري اسلامي بوده است.


وي سه رکن را به عنوان ارکان اصلي مورد حمله دشمن در فتنه ۸۸عنوان کرد.


راستينه رکن اول و اصلي را ولايت فقيه دانست و گفت: دشمنان نظام به خوبي درک کرده بودند اگر بخواهندنظام جمهوري اسلامي از ايران برچيده شود بايد اصل ولايت فقيه را ازميان بردارند.


وي رکن دوم را اصل اعتماد مردم به نظام عنوان کرد و افزود: اگرمسئولين ما در مجلس شوراي اسلامي براي کشور تصميم گيري مي کنند به دليل اعتماد مردم به نظام بوده وباور اين امر براي دشمنان سخت است.


راستينه گفت: رکن سوم اصل اعتماد ملل آزادي خواه جهان بود که از نظام سلطه به ستوه آمده و ايران را الگو قرار دادند.


وي تصريح کرد: طنين اندازشدن شعار انقلاب اسلامي ايران برعرصه جهان بر آمريکا سخت بوده و قصد براندازي و محدود کردن اين تاثيرگذاري را داشته و به همين دليل سعي کرده چهره ايران را چهره اي مستبد خون ريز و ديکتاتور جلو دهند.


راستينه نقش ماهواره ها را درفتنه۸۸ نقشي بارز و آشکار دانست و گفت: براي شکستن اعتماد ملل آزادي خواه و مانع از بيداري اسلامي شبکه هاي مختلف سياسي و اجتماعي ماهواره اي وارد عمل شدند و در بيداري اسلامي انحراف ايجاد کرد.



وي حضور مردم در حماسه نه دي باگذشت ۳۵ سال از انقلاب را ثمره گرده خوردن هويت مردم با هويت انقلاب دانست و گفت: هويت مردم با هويت انقلاب و هويت انقلاب با هويت امام حسين عليه السلام گره خورده است.


راستينه گفت: اگر دولت مردان ما اعتماد مردم را نداشتند نمي توانستند برسرميز مذاکرات با قدرت بروند چراکه اگر در مذاکرات قدرت نداشته باشيم مغلوب خواهيم شد و اين اصلي بود که در فتنه۸۸ هدف قرار گرفت.


وي با اشاره به انتخابات گذشته گفت: در برخي از دوره ها دولت اصلاح طلبان بر سرکار بوده و يکي از کانديداي اصول گرا راي مي آورد و يا بالعکس در دولت اصول گراها کانديداي اصلاح طلب راي مي آورد آيا مي شود گفت که اين ها همه تقلب بوده است؟


راستينه خاطرنشان کرد: افرادي که در راس فتنه قرار گرفتند دچار فرسايت روح شده و وابستگي به دنيا و قدرت آن ها را کور کرده بود تاجايي که در مقابل نظام ايستادند.


وي در پايان گفت: اگر مي خواهيم شعار هيهات منه ذله ماندگار و جاويد بماند بايد درس هاي امام راحل را مرور کرده و امروز مقام معظم رهبري مدرس دروس امام و تبين کننده هاي انديشه امام است وبا دفاع از اصول انقلاب اسلامي و تبعيت از ايشان موجب بيمه شدن انقلاب اسلامي و عدم ايجاد فتنه است.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۹:۰۸

2 Feb 2020