۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۴۸۲۳
به بهانه 14 خرداد رحلت امام خميني (ره)

آغاز حرکت امام (ره) بر مبناي مبارزه با آمريکا بود/واي بر کساني که آرزوي حذف مرگ از شعارها را دارند

عباس اسکندري کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که حضرت امام (ره) شعار مرگ بر آمريکا را به مثابه آيه اعوذ بالله من الشيطان رجيم مي دانستند، گفت: واي بر آن انسانهايي که سر سفره مبارزات امام (ره) و شهداي 15 خرداد نشستند و حالا فرياد مي زنند که ديگر مرگ بر آمريکا نگوييد.
آغاز حرکت امام (ره) بر مبناي مبارزه با آمريکا بود/واي بر کساني که آرزوي حذف مرگ از شعارها را دارند
به گزارش جهانبین نیوز، عباس اسکندري در گفت‌وگو با کلار اظهار داشت: امام خميني (ره) مرد خدا بود و انقلاب اسلامي را با نام خدا آغاز کرد.

وي افزود: حضرت امام (ره) به ما آموخت جنگ حق و باطل بين کفر و دين مبين اسلام دائمي است و انسان هاي مومن و خداجو مي بايست در عرصه مبارزه با ظلم، کفر و استعمار در کنار هم متحد و يکپارچه باشند.

اسکندري با بيان اين که امام راحل با توکل بر خدا زمينه خود باوري، استقلال و آزادي ملت ايران اسلامي را فراهم کرد، افزود: امام (ره) تاکيد بر انجام وظيفه بر اساس سخن خدا داشت زيرا معتقد بود خدا تعيين وظيفه نموده است.

وي اضافه کرد: ارزش هاي ديني و اسلامي را آن عزيز سفر کرده احياء کرد و در عصر حاضر نيز احکام دين مبين اسلام به رهبري امام خامنه اي با همان کيفيت و قوت و قدرت ادامه دارد.

اسکندري، شجاعت و قاطعيت حضرت امام در برخورد با معاندين نظام را از جمله ويژگي هاي بارز ايشان عنوان کرد و گفت: امام در مقابل تمام سلطه گرها مانند آمريکا و اسرائيل با قاطعيت مي ايستاد و به مردم سفارش مي کرد بايد به تکليف الهي عمل کنيم.

تاکيد امام (ره) به شعار مرگ بر آمريکا

اين کارشناس مسائل سياسي با اشاره به اين که حضرت امام (ره) شعار مرگ بر آمريکا را به مثابه آيه اعوذ بالله من الشيطان رجيم مي دانستند، گفت: امام (ره) هميشه به مبارزه و مقابله با سلطه گرها و کساني که نمي خواهند شيعيان در دنيا جايگاهي داشته باشند تاکيد مي کردند.

اسکندري ضمن اشاره به گوشه اي از فرمايشات امام راحل، تصريح کرد: امام مي گفتند هرچه فرياد داريد، بر سر آمريکا بکشيد که همين فرياد همگاني "مرگ بر آمريکا" براي او مرگ مي آورد.

اين فعال سياسي ادامه داد: طبق فرمايشات امام راحل دولتمردان ما بايد تا نابودي کامل دشمنان اسلام و ملتهاي مستضعف جهان در برابر آنان و به خصوص در مقابل آمريکاي جهان خوار ايستادگي کنند.

واي بر کساني که آرزوي حذف مرگ از شعارها را دارند

وي به اظهارات برخي ها که امروز مي گويند بايد با سلطه گرها کنار آمد تا بتوان وضعيت اقتصادي کشور را رونق داد اشاره کرد و گفت: واي بر آن انسانهايي که سر سفره مبارزات امام (ره) و شهداي ۱۵ خرداد نشستند و حالا فرياد مي زنند که ديگر مرگ بر آمريکا نگوييد در حالي که خوي استکباري و بد عهدي غربي ها امروز بر آنها ثابت شده است.

آغاز حرکت امام (ره) بر مبناي مبارزه با آمريکا بود

اسکندري اضافه کرد: حضرت امام در قيام ۱۵ خرداد آغاز حرکتش بر اساس مبارزه با آمريکا و اسرائيل شروع شده که ثمره آن امروز اين انقلاب پرشکوه، پر برکت و با عظمت است.

وي در ادامه گفت: امام (ره) همواره به مسئولين تاکيد داشتند که بر ظرفيت هاي داخلي و نيروهاي متخصص تکيه کنيد و آنچه ناشدني است را شد کنيد.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: امام راحل هميشه سفارش داشتند که دولتمردان ما بايد انسانهاي کوخ نشين باشند؛ اگر صفت کوخ نشيني در جامعه ما از بين برود و صفت کاخ نشيني بوجود آيد مستضعفيني که عامل اصلي برپايي اين حکومت هستند از بين خواهند رفت و آن هنگام بايد فاتحه انقلاب را بخوانيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۵۳

29 Dec 2019