۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۱۸۵۳
مسئول بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال وبختیاری:

اعطای تسهیلات بلاعوض تا سقف سی میلیون ریال به مبتکرین بسیجی

مسئول بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال وبختیاری گفت:از برنامه هاي اصلي مرکز علمی پژوهشی اعطای تسهیلات بلاعوض جهت حمايت و ورود مبتکرین بسیجی به چرخه توليدتا سقف۳۰ ميليون ريال است.
اعطای تسهیلات بلاعوض تا سقف سی میلیون ریال به مبتکرین بسیجی
به گزارش جهانبین نیوز، مهدی حق وردي مسئول سازمان بسيج علمي پژوهشي چهارمحال بختياري در گفت و گو با اساتيد برتر گفت: با توجه به نياز حرکت هاي علمي در جامعه و حضور سازمان بسيج در اين عرصه چند سالي است که سازمان بسيج علمي و پژوهشي راه اندازي شده است.

حق وردی  با بیان اینکه این مرکز  در دو حوزه اصلي نظارت ، هماهنگي وافزايش تعامل بين نهاد ها واقشار مختلف فعاليت مي کند، تصریح کرد: از ديگر برنامه هاي سازمان پيگيري و برنامه هاي متمرکز سازماني در جهت افزايش حمايت از مبتکرين، مخترعين و فعالين در حوزه علمي و پژوهشي است.

وی با بيان اينکه در راستاي تکميل زنجيره توليد علم، تبديل ايده به پديده گسستي وجود دارد، گفت: از برنامه هاي اصلي مرکز علمی پژوهشی اعطای تسهیلات بلاعوض جهت حمايت و ورود مبتکرین بسیجی به چرخه توليدتا سقف۳۰ ميليون ريال است.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال وبختیاری افزود: افرادی که مي خواهند وارد حوزه شرکتي شوند قبل از مراکز رشد از آنان حمايت مي شود تا به يک بلوغي برسند ودر سيکل و چرخه تبديل ايده به پديده وارد مراکز رشد دانشگاهي و مراکز حمايتي مثل پارک علم وفناوري شوند.

مسئول بسيج علمي و پژوهشي تاکيد کرد: باتوجه به احساس ضرورت در ورود بسيجيان بسيج محلات به این عرصه ، امسال براي اولين بار به صورت آزمايشي پايگاه علمي بسيج مساجد و محلات در سطح شهرستان شهرکرد افتتاح شد وانشاءالله در برنامه پنج ساله حداقل در هرسال يک پايگاه علمي افتتاح خواهد شد

وي در پايان گفت : هدف اصلي ما تشويق ، چهره سازي معرفي فعالين حوزه علم وفناوري در سازمان بسيج است وبرگزاري اينگونه جشنواره ها در همين راستا است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۴:۱۷

1 Jan 2020