۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۹۸۸۳

حضور صمیمانه معاون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در دفتر جهانبین نیوز

معاون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار در دفتر جهانبین نیوز حضور و با خبرنگاران این پایگاه خبری تحلیل به گپ و گفت نشست و از این پایگاه خبری تحلیل تجلیل کرد.
حضور صمیمانه معاون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در دفتر جهانبین نیوز
به گزارش جهانبین نیوز؛ داراب ظفریان معاون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار در دفتر جهانبین نیوز حضور و با خبرنگاران این پایگاه خبری تحلیل به گپ و گفت نشست و از اعضای این پایگاه خبری تحلیلی تجلیل کرد.


وی در ادامه این نشست اظهار کرد: کار شما از جهات بسیار حائز اهمیت است و در تاریخ بشر نشان از اهمیت خبررسانی دارد.

وی با بیان اینکه آگاهی‌بخشی یکی از عناصر اصلی بیداری در چند سال اخیر بوده است ادامه داد: نقش بیداری روزنامه‌نگاران در دوره مشروطه و بعد از آن در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل و تاثیرگذاری آن غیرقابل انکار بوده است.


ظفریان نقش کلیدی خبرنگاران را آگاهی‌بخشی و افزایش آگاهی دانست و یادآور شد: این موضوع ریشه در آموزه‌های دینی و قرآنی دارد.

معاون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در قرآن به قلم قسم یاد شده است و این نشان از رازش بالای حرفه شما دارد گفت: در هیچ دینی مانند دین اسلام تاکید به قلم و نگارش وجود ندارد و می‌توان دلیلش را این دانست که اسلام آخرین دین است و از همین‌رو به خواندن و نوشتن بسیار تاکید کرده است.


وی خواندن را در دین اسلام کلید گنجینه مجهول اسرار هستی عنوان و یادآور شد: در دین اسلام و در اولین آیاتی که بر پیامبر نازل شد امر به خواندن بود و در واقع خواندن در دین اسلام از همان ابتدا تاکید شد.

ظفریان ادامه داد: همه این مثال‌ها به ما محتوا و فرمان روشنی را می‌دهد و بار این مسئولیت برعهده شما است و اینجا اهمیت اطلاع‌رسانی همراه با فهم و درک مهم می‎‌شود.

وی تاکید کرد: خبرنگاری علاوه‌بر اینکه نیازمند دلسوزی و آگاهی است ازخودگذشتگی و شجاعت می‌خواهد چون اگر اطلاعات در کشوری شفاف گسترش یابد بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حل خواهد شد.

معاون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اگر مسئولان احساس کنند اصحاب رسانه با دلسوزی کارشان را رصد می‌کنند مسئولیتشان را بهتر انجام داده و این احساس نظارت باعث می‌شود راه بر برخی از افراد که مسئولیت را فرصت سوءاستفاده می‌دانند بسته شود.


وی در انتها تاکید کرد: پارک علم و فناوری نیازمند شناسانده شدن و معرفی است که امیدواریم با همکاری رسانه‌ها بتوانیم دستاوردهای پارک را به دیگران معرفی کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۵۴

26 Dec 2019