۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۸۶۲۳
رييس بنياد شهيد شهرستان بن؛

يادواره شهداي روستاي لارک برگزار مي شود

يادواره شش شهيد روستاي لارک هشتم آبان ماه در اين روستا برگزار مي شود.
يادواره شهداي روستاي لارک برگزار مي شود
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن گفت: همزمان با آغاز دهه محرم الحرام و عزاداري سيد و سالار شهيد اباعبدا... الحسين و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهدا و امام شهيدان، يادواره شهداي روستاي لارک در پنجمين روز از ماه محرم برگزار مي شود.

اسماعيلي گفت: امروزه کشور عزيزمان ايران اسلامي از برکت خون شهدا و بسيجيان در بالاترين جايگاه در سطح كشورهاي منطقه و حتي جهان قرار دارد.

وي تصريح کرد: حضرت علي عليه السلام فرموده اند: "فتحه اله خاصه اولياء ،شهدا اولياء خاص خداوند هستند " و ما بايد براي آن ها و در حق آن ها برنامه ريزي کنيم و کار انجام دهيم.

اسماعيلي خاطرنشان کرد: برگزاري مراسم معنوي يادواره شهدا يکي از کارهايي است که اگر فراتر از توانمان انجام دهيم در حق شهدا و براي شهدا صورت گرفته است هر چند اين يکي از ابتدايي ترين کارهايي است که مي توانيم انجام دهيم اما برکات و فضائل خاص خودش را به همراه دارد.

وي تاکيد کرد: ياد و خاطره آن ها و فرهنگ شهادت هميشه بايد زنده بماند همانطور که خود شهدا زنده هستند، شهادت به مثابه خون در رگ يک جامعه ديني است اگر اين فرهنگ وجودنداشته باشد و شهيد و شهادت طلبي به پايان برسد آن جامعه مرده و بي ثمر است.

اسماعيلي در پايان گفت: روستاي لارک داراي شش شهيد است که تنها دو تن از اين شهيدان بزرگوار در اين روستا آراميده اند.

گفتني است: اين يادواره پنجشنبه هشتم آبان ماه بعد از نماز مغرب وعشاء در روستاي لارک باحضور خانواده معزز شهدا ،عموم مردم و مسئولين شهرستان بن برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۰:۳۰

30 Dec 2019