۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۳۶۵۳
سردار جعفری:

امروز داوطلب حضور درجبهه مقاومت بیش از دوران دفاع مقدس است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز داوطلب حضور درجبهه مقاومت بیش از دوران دفاع مقدس است، گفت که ولایت پذیری امروز از مرزهای ایران خارج شده و امت واحده اسلامی در حال شکل گیری است.
امروز داوطلب حضور درجبهه مقاومت بیش از دوران دفاع مقدس است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه امشب و در یادواره شهدای جهان اسلام، «دو راهی کربلا» با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: خداوند وعده داده که استقامت کنندگان در مسیر حق را در همین دنیا پاداش دهد.

وی افزود: پیروزی بر دشمنان در عرصه های مختلف مانند توفیقات در سوریه، آزادی حلب، پیروزی غزه و یمن بخشی از پاداشی است که خدا در این دنیا به کسانیکه استقامت می کنند، می دهد.

سردار جعفری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: رهبری چندسالی و چند ماهی است که هشدارهایی می دهند و البته خطاب به مردم نیست چون آنها در راه آقا ایستاده اند، توصیه ایشان به آنهایی است که نگاه به بیرون دارند.

وی با قرائت آیه ای از قرآن تاکید کرد که براساس فرموده خداوند مسلمانانی که به کفار اعتماد کنند و به آنها لبخند بزنند محکوم به شکست هستند.

فرمانده کل سپاه گفت: در طول تاریخ انبیا، اسلام و انقلاب اسلامی هر جا مقاومت کردیم و از امر رهبری اطاعت نمودیم، نصرت بدنبال داشته و هر جا ضعف نشان دایم دچار شکست شدیم.

سرلشکر جعفری افزود: الحمدلله تاریخ جمهوری اسلامی پر است از ولایت پذیری که امروز از مرزهای ایران هم خارج شده و امت واحده اسلامی در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: در بزرگترین فتنه ها مانند سال ۸۸ هم مردم با تبعیت خود این پیام را در ۹ دی منتقل کردند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما در مسیری قرار گرفته ایم که به لطف خدا انتهای آن تسلط اسلام بر همه دنیاست.

وی با تشکر مجدد از خانواده شهدای مرافع حرم افزود: امروز براساس برآوردهای ما و مراجعات به سپاه و بسیج، مشتاقان حضور در جبهه های مقاومت بیشتر از دوران دفاع مقدس است که این معجزه الهی بوده و روند بسیار مطلوبی است.

سردار جعفری افزود: این اتفاق در کنار برخی از مشکلات فرهنگی و اقتصادی در داخل، قابل توجه و مایه خرسندی است.

فرمانده کل سپاه در پایان گفت: شکرگزار موقعیت مناسب و مهم انقلاب اسلامی در منطقه و جهان هستیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۳:۳۱

30 Dec 2019