۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۰۶۹۳
با حضور معاون مديريت منابع انساني استاندار

نمايشگاه نماز و حجاب در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر، نمايشگاه نماز و حجاب در حسينيه محمد رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ امروز (14بهمن) با حضور معاون توسعه منابع انساني استاندار افتتاح شد.
نمايشگاه نماز و حجاب در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: با حضور معاون توسعه منابع انساني استاندارو همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر، نمايشگاه نماز و حجاب در حسينيه محمد رسول الله شهر چلگرد افتتاح شد.

در مراسم افتتاح اين نمايشگاه، سيامک سليماني، معاون توسعه منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تبريک به مناسبت دهه فجر، نماز و حجاب را دو مقوله اساسي بسيار مهم در دين مبين اسلام دانست که با رعايت کردن و اهميت دادن به اين دو موضوع بسياري از مشکلات اجتماعي و فرهنگي حل خواهد شد.
 
سليماني با اشاره به اهميت نماز و حجاب افزود: نماز و حجاب از دير باز از ديدگاه ائمه اطهار و شخصيت هاي ديني و بزرگان انقلاب اسلامي از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده است و از شاخصه هاي اصلي انقلاب در موضوعات اجتماعي و فرهنگي است که بسيار تاکيد شده است.

به گزارش کوهرنگ خبر، اين نمايشگاه به مناسبت ايام دهه مبارک فجر با محصولات متنوعي از قبيل کتاب، عکس، مقاله و پوسترهاي مربوط به مسئله نماز و حجاب  به مدت ده روز تا پايان دهه مبارک فجر براي بازديد علاقه مندان داير است.
 
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۶:۱۸

31 Dec 2019