۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۶۵۳۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بخشش فتنه‌گران سال 88 غیرممکن است/ هدف از ناامنی‌های منطقه از بین رفتن امنیت در ایران است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به آسیب‌های وارد شده به نظام در جریان فتنه ۸۸ اشاره و گفت: نظام حق عموم است و فتنه‌گران به دین خدا آسیب وارد کردند و از همین رو بخشش فتنه‌گران غیرممکن است.
بخشش فتنه‌گران سال 88 غیرممکن است/ هدف از ناامنی‌های منطقه از بین رفتن امنیت در ایران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به فتنه ۸۸ و حوادث آن سال اظهار کرد: متاسفانه در فتنه ۸۸ شاهد رد شدن برخی از سیاسیون بودیم و این فتنه به این آسانی قابل تطهیر و پاک شدن نیست.

حجت الاسلام نکونام به آسیب‌های وارد شده به نظام در جریان فتنه ۸۸ اشاره و یادآور شد: نظام حق عموم است و فتنه‌گران به دین خدا آسیب وارد کردند و از همین رو بخشش فتنه‌گران غیرممکن است.

وی از عملکرد برخی از خواص در جریان فتنه ۸۸ انتقاد کرد و گفت: موضع‌گیری این افراد در جریان فتنه ۸۸ تاسف‌آور است، لازم است عموم مردم و مسئولان در موضع‌گیری‌های خود مراقب باشند که خدایی ناکرده مایه تضعیف نیروهای انقلابی و تقویت دشمن نشوند.

امام جمعه شهرکرد به تعطیلی مراکز هسته‌ای و علمی کشوراشاره و بیان داشت: خوش‌باوری و میدان دادن به دشمن باعث شد تا این مراکز بسته شود.

وی به تلاش برخی بعد از انقلاب برای ایجاد فاصله میان دین و سیاست اضافه کرد: برخی در آن زمان آب به آسیاب دشمن ریخته، مقابل امام خمینی (ره) ایستادند اما انقلاب مواضع خود را محکم بیان کرد این درحالی بود که دشمن این افراد را دور زد و به نفع خود از شرایط پیش آمده بهره برد.

حجت‌الاسلام نکونام به هفته نیروی انتظامی اشاره و ضمن تبریک به تلاش‌گران این عرصه بیان داشت: با تلاش نیروی انتظامی امنیت خوبی در کشور داریم و امنیت ایران همه دنیا را انگشت به دهان کرده است.

امام جمعه شهرکرد هدف از ایجاد ناامنی در منطقه را کشاندن این ناامنی‌ها به ایران دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل تلاش‌های نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، نیروهای مسلح و همچنین دستاوردهای دفاعی و به برکت رهبری مدبرانه ولایت فقیه دشمنان از اهداف خود باز مانده و از کشاندن ناامنی‌ها به ایران عاجز مانده‌اند.

وی در انتها گفت: لازم است برای وقایع کربلا با معرفت اشک ریخت و بصیرت و ماندگاری بر راه الهی و صراط مستقیم که همان ولایت بوده، از مهمترین درس‌های عاشور است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۴:۳۲

18 Jan 2020