۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۳۵۵۴۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

13 عنوان برنامه پدافند غیرعامل در دستور کار سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)/شروع به کار پدافند غیرعامل زیستی در کشور و استان‌ها

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر قرارگاه پدافند زیستی در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و فرمانده استانی قرارگاه پدافند زیستی استانداران هر استان هستند.
13 عنوان برنامه پدافند غیرعامل در دستور کار سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)/شروع به کار پدافند غیرعامل زیستی در کشور و استان‌ها
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در کارگروه پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان 13 عنوان برنامه پدافند غیرعامل در دستور کار دارد اظهار کرد: برگزاری دوره بازآموزی و تربیت مربیان، آموزش پدافند غیرعامل، آموزش رزمایش پدافند غیرعامل در کارخانه‌ها، اجرای رزمایش ویژه مهندسان عمران، صنعت و کشاورزی و آموزش پدافند غیرعامل و رزمایش مدیریت بحران از برنامه‌هایی است که سپاه در راستای پدافند غیرعامل داشته است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی فرماندهان گروهان‌های بسیج، کارگاه‌های پدافند غیرعامل شیمیایی، بیولوژیکی، آموزش و رزمایش در ۲۶ گردان بیت‌المقدس از سوی سپاه استان بیان داشت: درحال حاضر قرارگاه پدافند زیستی در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

سردار اکبری فرمانده استانی قرارگاه پدافند زیستی را استانداران هر استان معرفی و یادآور شد: همچنین جانشین این افراد فرماندهان سپاه هر استان هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری فعالیت سپاه در قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی استانی را میدانی و عملی عنوان و گفت: در این قرارگاه سپاه سعی در مقابله با تهدیدات دارد.

وی تاکید کرد: ازجمله تهدیداتی که در این قرارگاه مورد توجه قرار گرفته می‌توان از حملات میکروبی، شیمیایی، زیستی و بیولوژیکی نام برد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۲:۱۳

5 Jan 2020