۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۸۵۲۳
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری:

۲۰ فقره گواهینامه تایید ایمنی آسانسور در چهارمحال و بختیاری صادر شد

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از صدور ۲۰ فقره گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور در فروردین‌ ماه امسال در این استان خبر داد.
۲۰ فقره گواهینامه تایید ایمنی آسانسور در چهارمحال و بختیاری صادر شد
عبدالله نظری مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز،اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت شهروندان از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰ فقره گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور در این استان صادر شده است.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آسانسورهای نصب شده در مجتمع‌های مسکونی و تجاری باید دارای گواهینامه تأیید صلاحیت از سوی مرکز ملی تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران باشند، تصریح کرد: تأیید شدن عملکرد درست آسانسور در راستای حفظ  امنیت جان شهروندان است.

نظری با اشاره مدت زمان اعتبار گواهینامه تأیید صلاحیت آسانسورهای نصب شده خاطرنشان کرد: گواهینامه‌ تأیید صلاحیت آسانسورهای نصب شده دارای مدت زمان اعتبار یک‌ساله است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت ماده ۱۵ مقررات ملی ساختمان تصریح کرد: در هنگام ساخت و ساز مجتمع‌های مسکونی و تجاری باید اصول مهندسی ساختمان رعایت شود.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی شن و ماسه در این استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه محصولات تولیدشده باید دارای پروانه ساخت و علامت استاندارد باشند گفت: تولید و عرضه محصولات با کیفیت خوب باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۰:۱۴

26 Dec 2019