۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۹۵۱۳
مديرکل امور بانوان چهارمحال و بختياري:

زنان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست از آسيب پذيرترين قشرهاي جامعه هستند

مديرکل امور بانوان چهارمحال و بختياري گفت: زنان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست از آسيب پذيرترين قشرهاي جامعه هستند و نيازمند حمايت که بايد در اين راستا اقدامات لازم صورت بگيرد.
زنان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست از آسيب پذيرترين قشرهاي جامعه هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ فاطمه دوستي مديرکل امور بانوان چهارمحال و بختياري در کارگروه تخصصي بانوان و خانواده چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در حوزه بانوان و خانواده با مشکلات و مسائل زيادي مواجه هستيم.

وي با بيان اينکه با توجه به تنوع و کثرت اين مشکلات بايد براي براي رفع آن‌ها از سياسي‌کاري و جناح‌بازي دراين حوزه جلوگيري کنيم اضافه کرد: کار در حوزه بانوان و خانواده از حساسيت ويژه‌اي برخوردار ات و از همين‌رو است که نبايد پاي سياست را به آن باز کرد.

دوستي يادآور شد: نياز است که مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي، راهکارهاي لازم را براي رفع مشکلات حوزه زنان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست شناسايي کنند و در جهت رفع آن‌ها اقدام نمايند.

مديرکل امرو بانوان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: زنان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست از آسيب پذيرترين قشرهاي جامعه هستند و نيازمند حمايت که بايد در اين راستا اقدامات لازم صورت بگيرد.

وي با اشاره به اينکه بايد اداره کل بهزيستي و کميته امداد امام خميني (ره) بايد براي ارتقاي خدمات‌رساني مطلوب به اين قشر، اقدام‌هاي لازم را انجام دهند ادامه داد: از اين رو مي‌توان با استفاده از توان بالاي خيران و جذب سرمايه‌گذاران و باهدف سرمايه‌گذاري و ايجاد اشتغال براي زنان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست اقدام کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۴۷

16 Feb 2020