۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۳۹۴۳
کارشناس مسایل سیاسی:

دفاع سخت افزاری ونرم افزاری ازانقلاب واقدامات عمرانی وسازندگی همچنان ازاولویت های سپاه پاسداران

دفع ضدانقلاب در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع از کشور در جبهه‌های حق علیه باطل، اقدامات عمرانی و سازندگی و تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور از جمله این اقدامات از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است.
دفاع سخت افزاری ونرم افزاری ازانقلاب واقدامات عمرانی وسازندگی همچنان ازاولویت های سپاه پاسداران
یزدان جلالی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه یک نهاد انقلابی برگرفته از متن مردم است که به پشتوانه مردم و بهره‌گیری از این ظرفیت توانسته دستاوردهای مهم و متعددی را برای نظام به دست آورد.

وی افزود: با گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی و بررسی دستاوردهای نظام می‎توان به این نکته به خوبی دست پی برد که سپاه پاسداران در دست‌یابی به این دستاوردها و توفیقات نقش بسیار مهمی داشته است.

جلالی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف، گفت: دفع ضدانقلاب در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع از کشور در جبهه‌های حق علیه باطل، اقدامات عمرانی و سازندگی و تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور از جمله این اقدامات از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است.

این پاسدار انقلاب اسلامی، متخلق بودن پاسداران به اخلاق اسلامی را از مهمترین ویژگی‌های آن‌ها دانست و تصریح کرد: ولایت‌پذیری، بصیرت و بینش بالا، مردم‎داری و ساده‎زیستی از دیگر این ویژگی‎ها به شمار می‎رود.

جلالی با اشاره به رابطه ولایت فقیه و سپاه پاسداران، اظهار کرد: این رابطه را از دو جهت می‎توان مورد بررسی قرار داد که یکی رابطه ساختار و دیگری رابطه قلبی و اعتقادی است.

وی تصریح کرد: اعتقاد قلبی به ولایت و باورهای دینی از مهمترین ویژگی‌های بارز پاسداران به شمار می‎رود که این رابطه بسیار عمیق‌تر و مهم‌تر از رابطه ساختاری سپاه با فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین است.

جلالی خاطرنشان کرد: امنیت، پیشرفت‌های نظامی و تسلیحاتی، حفظ و ثبات نظام از دستاوردهای مهم سپاه است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۲:۱۱

14 Feb 2020