۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۶۹۱۳
مسئولين چاره ای بیندیشند

کيفيت آب شرب شهر سودجان بسيار تاسف بار است

شستشوي خودروها، ظروف، فرش ها و شنا کردن توسط گردشگران و همچنين ورود پساب حوضچه هاي پرورش ماهي، کشاورزي و فاضلاب از عوامل آلودگي آب اين شهر است.
کيفيت آب شرب شهر سودجان بسيار تاسف بار است
به گزارش جهان بین نیوز، يکي از شهروندان شهر سودجان در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد از وضعيت نابسامان و بسيار بد آب شرب اين شهر خبر داد و افزود: با توجه به اينکه آب شرب اين شهر از رودخانه زاينده رود واقع در ۳ کيلومتري اين شهر تامين مي شود،به دليل کاهش نزولات جوي و حضور گردشگران در حاشيه رودخانه و عدم رعايت اصول بهداشتي توسط برخي از اين گردشگران باعث پايين آمدن کيقيت آب شهر سودجان شده است.

وي شستشوي خودروها، ظروف، فرش ها و شنا کردن و همچنين ورود پساب حوضچه هاي پرورش ماهي، کشاورزي و فاضلاب را ازديگر عوامل آلودگي آب دانست و تصريح کرد: تکميل و بهبود زيرساخت مناسب جهت گردشگري و ايجاد ساز و کار مناسب براي جلوگيري از ورود پساب ها و همچنين فرهنگ سازي و اطلاع رساني و نظارت بر امور گردشگران را از اولويت ها و راه هاي رفع اين مشکل بيان کرد.

اين شهروند در خصوص مشکلات بهداشتي درون شهري سودجان خاطرنشان کرد: دفع فاضلاب خانگي از طريق کانال هاي روباز سطح شهر صورت مي گيرد که ضمن آلودگي هوا و بوي بد باعث شيوع حشرات موذي و بيماري هاي عفوني و تنفسي شده است.

وي دفع نامناسب زباله ها را از ديگر مشکلات مردم اين شهر بازگو کرد و گفت: لازم است مسئولين شهرداري نسبت به ساماندهي و پيگيري اين موضوع وارد عمل شوند.

اين شهروند سودجاني در پايان از زحمات شهردار و شوراي شهر سودجان در خصوص پيگيري ها و زحماتي که تاکنون کشيده اند تشکر و قدرداني نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۳:۰۹

30 Dec 2019