۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۷۹۹۳
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري:

اقدام و عمل از مولفه‌ها و شاخص‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: اقدام و عمل از مولفه‌ها و شاخص‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است که ان‌شاالله با درایت کامل در به سرانجام رساندن آن خانواده صنعت با نگرشي يكپارچه قدم بر خواهد داشت.
اقدام و عمل از مولفه‌ها و شاخص‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ علیرضا شفیع‌زاده رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري بمناسبت نامگذاري سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» پيام نوروزي بشرح ذيل صادر كرد:

با درود و سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، روح پرفتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی، ارواح طیبه شهدا خصوصا شهدای ۸ سال دفاع مقدس و با آرزوی سلامتی و توفیق مقام معظم رهبری و کلیه خدمت‌گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا تلاش‌گران دولت تدبیر و امید و با عرض ادب و احترام و تبریک حلول سال نو به هموطنان شكيبا، فهيم استاني‌هاي غيور و خصوصا خانواده صنعت استان چهارمحال و بختياري.

اینک که رهبر معظم انقلاب سال ۱۳۹۵ را سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری کردند، همگان می‌بایست در محقق نمودن این شعار با هم‌سویی و هم‌فکري، همبستگی نوینی را شکل دهند.

بي‌ترديد مولفه‌های تحقق "اقتصاد مقاومتی" در دستور کار خانواده صنعت استان قرار گرفته است و این در حالی است که این مهم ارتباط تنگاتنگ و به نوعی تکمیل‌کننده با شعار سال دارد.

مطمئنا برنامه‌های لازم برای محقق شدن شعار سال در صنعت استان نیز پیگیری خواهد شد تا فرمایشات رهبری در حد شعار باقی نماند.

حال آنكه اقدام و عمل از مولفه‌ها و شاخص‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است که ان‌شاالله با درایت کامل در به سرانجام رساندن آن خانواده صنعت با نگرشي يكپارچه قدم بر خواهد داشت.

امید است در سایه فرامین مقام معظم رهبری، تدابیر آگاهانه دولت دبیر امید، توصیه‌های استاندار محترم استان و اتحاد و همدلی مدیران، مسئولین و کارشناسان فهیم استان در سال جاری بتوانیم باعث رشد و شکوفایی در خصوص اقتصادی پایدار در این استان و بموجب آن رفع بیکاری و توسعه اشتغال‌زایی و نیز برطرف نمودن مشکلات و کمبودها باشیم.سربلند، پیروز و برقرار باشید.

علیرضا شفیع‌زاده؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۳۹

27 Dec 2019