۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۳۳۷۴۳
شهردار شهرکرد:

حفظ آیین‌های ملی نوروز وظیفه همگان است

شهردار شهرکرد با تاکید بر لزوم حفظ آیین‌های ملی در کشور گفت: در این جشنواره که همزمان با جشن آغاز سال نو برگزار شده آیین‌هایی مانند سفره‌آرایی، هفت‌سین و سبزه‌آرایی با هنرمندی بانوان این استان به نمایش گذاشته و جشنواره‌های اینچنینی راهی برای حفظ این سنت ها و انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده است.
حفظ آیین‌های ملی نوروز  وظیفه همگان است
نورالله غلامیان شهردار شهرکرد در حاشیه جشنواره استقبال از بهار در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ آرامش حاکم بر کشور حاصل ایثارگری شهدا عنوان و اظهار کرد: در آستانه سال نو تلاش شده همه اقدامات لازم برای حضور مسافران و فراهم کردن آرامش آن‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌هایی پرمحتوا برای ایجاد شور و نشاط در سال نو در بین مردم این استان توسط سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری شهرکرد ادامه داد: المان‌هایی که طی چند سال اخیر در آستانه نوروز شاهد نصب آن در سطح شهرکرد هستیم ازجمله اقداماتی است که به جهت ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان توسط شهرداری انجام شده است.

شهردار شهرکرد به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و ضمن تبریک این روز افزود: امیدواریم زنان از این بانوی بزرگوار الگو بگیرند و ایشان را سرلوح زندگی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ آیین‌های ملی در کشور گفت: در این جشنواره  که همزمان با جشن آغاز سال نو برگزار شده آیین‌هایی مانند سفره‌آرایی، هفت‌سین و سبزه‌آرایی با هنرمندی بانوان این استان به نمایش گذاشته و جشنواره‌های اینچنینی راهی برای حفظ این سنت ها و انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده است.

غلامیان در انتها یادآور شد: این جشنواره برای پنجمین سال متوالی در مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۰:۴۰

22 Feb 2020