۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۶۲۶۳
باهدف ترويج فرهنگ عاشورايي

50 مبلغ ديني به اردل اعزام مي‌شوند

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: به مناسبت ايام محرم 50 مبلغ ديني با هدف ترويج و تبيين قيام و فلسفه عاشورا به اين شهرستان اعزام مي‌شوند.
50 مبلغ ديني به اردل اعزام مي‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه از اعزام بيش از ۵۰ مبلغ بومي و غيربومي به شهرستان اردل در دهه اول محرم خبر داد و اظهار کرد: اين مبلغان از استان‌هاي قم، اصفهان و چهارمحال و بختياري در بخش‌هاي مرکزي ميانکوه از توابع شهرستان اردل حضور پيدا مي‌کنند.

بهرامي بصيرت‌افزايي، کاهش آسيب‌هاي اجتماعي، سبک زندگي اسلامي و اقتصاد مقاومتي را از موضوعات جلسات پرسش و پاسخ و سخنراني مبلغان اعزامي به شهرستان اردل عنوان کرد و گفت: همچنين بازخواني قيام امام حسين (ع) و کاهش آسيب‌هاي عزاداري، نماز جماعت، خواندن ادعيه نيز از ديگر رئوس برنامه‌هاي مبلغان در شهرستان اردل است.

وي با اشاره به ضرورت حضور مبلغين در بين مردم مناطق محروم، ادامه داد: حضور روحاني در مناطق محروم و روستاها باعث توسعه فرهنگ ديني، قرآني و اسلامي در بين اقشار مختلف مردم به‌ويژه جوانان و نوجوانان مي‌شود.

بهرامي افزود: جوانان زيربناي تحول جامعه اسلامي هستند و با بالا رفتن انگيزه معنوي جوانان و حضور آن‌ها در مساجد، موجب مي‌شود جوانان جامعه از هجمه فرهنگي دشمنان در امان بمانند.

وي با تأکيد بر احيا شعائر اسلامي و شئون فرهنگي در هيات‌هاي مذهبي در ماه محرم، خاطرنشان کرد: بر همين اساس بايد کارکرد و خروجي هيأت‌هاي مذهبي منجر به افزايش بصيرت و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه شود.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل با اشاره به برگزاري مراسم‌هاي عزاداري در دهه نخست ماه محرم در شهرستان اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواري امام حسين (ع) مساجد و حسينيه‌هاي شهرستان سياه‌پوش مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۱:۲۰

20 Jan 2020