۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۳۷۲۵۳
فرماندار کوهرنگ خبر داد

نبود روحاني مهم ترين مشکل در مساجد کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به روستاهاي زيادي که مساجد دارند خلاء روحانيت در کوهرنگ احساس مي شود چراکه جهت برگزاري نمازهاي جماعت حضور روحانيت نياز و مثمرثمر است.
نبود روحاني مهم ترين مشکل در مساجد کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز،مرتضي زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ در حاشيه برگزاري اجلاسيه نماز شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ در بخش مساجد با مشکلات عديده اي که دارد اما در چند سال اخير با همکاري حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي نکونام، نماينده ولي فقيه در استان نسبت به ساخت مساجد اقدامات جدي برای رفع این مشکل شده است.
 
وی افزود: طي سه سال گذشته 25 مسجد در شهرستان کوهرنگ ساخته شده است.
 
زمان پور بيان داشت: در شهرستان کوهرنگ با همکاري خيرين و مردم 87 مسجد ساخته شد که در دورترين روستاها ازجمله خويه، بياهگان و سرآقاسيد در دهستان موگويي اين مساجد ساخته شده اند.
 
فرماندار کوهرنگ، کمبود روحانيت را بزرگ‌ترين مشکل شهرستان در بخش نماز برشمرد و گفت: با توجه به روستاهاي زيادي که مسجد دارند خلاء روحانيت در کوهرنگ احساس مي شود چراکه جهت برگزاري نمازهاي جماعت حضور روحانيت نياز و مثمرثمر است.

مرتضي زمانپور يادآور شد: اکثر روستاها خانه عالم آماده دارند ولي کمبود روحاني به چشم مي آيد.
 
زمانپور تصريح کرد: انتظار داريم در راستاي توسعه و اشاعه فرهنگ نماز که روحانيت هم نقش اصلي را بر عهده دارد، تامين شود.

وي با اشاره به هزينه تعميرات مساجد تاکيد کرد: هر سال 700 ميليون ريال در جهت تعميرات مساجد کمک کرده ايم که اين مبلغ امسال به یک ميليارد و 900 هزار ريال افزايش پيدا کرده است و تامين اعتبار شده است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۲:۴۷

1 Feb 2020