۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۶۲۷۳
امام جمعه شهر اردل؛

ملاک اصلي نمايندگان خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم باشد

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه نمايندگان بايد الگويشان در رفتار و عمل همانند پيامبر اکرم(ص) باشداظهارداشت: ملاک اصلي نمايندگان خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم باشد زيرا اين ويژگي هاي پيامبر اکرم(ع)،اهل بيت(ع) ،امام (ره) و شهدا بوده است.
ملاک اصلي نمايندگان خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت هفته وحت و سفارش خود و نمازگزاران به تقواي الهي اظهارداشت: هفته وحدت فرصت مناسبي براي تبيين ارزش‌هاي وحدت‌آفرين انقلاب و تجديد وحدت و انسجام مسلمانان است.

سلمانپور افزود: با توجه به توطئه‌هاي دشمنان براي بر هم زدن اتحاد و انسجام مسلمانان و تضعيف دنياي اسلام، حفظ وحدت بيش از هر زمان ديگري ضروري است.

وي عمل به دستورات قرآن و پيروي از سيره پيامبر (ص) را موجب تحقق وحدت ميان مسلمانان معرفي کرد و گفت: هفته وحدت همچنين فرصت مناسبي براي آشنايي هر چه بيشتر با منش و سبک زندگي پيامبر (ص) است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به برگزاري دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از تبليغات زود هنگام برخي از کانديداهاي مجلس انتقاد کرد و افزود: نظام اسلامي درصدد برگزاري انتخابات سالم  است و کانديداهاي احتمالي بايد قوانين آن را رعايت کنند.

سلمانپور با بيان اينکه نمايندگان بايد الگويشان در رفتار و عمل همانند پيامبر اکرم(ص) باشد اظهار داشت: ملاک اصلي نمايندگان خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم باشد زيرا اين ويژگي هاي پيامبر اکرم(ع) ،اهل بيت(ع) امام (ره) و شهدا بوده است.

خطيب جمعه اردل در ادامه ضمن محکوم کردن جنايت ارتش نيجريه در کشتار شيعيان مظلوم اين کشور گفت: جاي تعجب دارد که ارتش کشور نيجريه مردم کشور خود را تنها به جرم شيعه بودن و محب اهل بيت بودن به خاک و خون مي کشد و اين جنايت قطعا يک توطئه وهابي، صهيونيستي است.

سلمانپور با اشاره به سالروز تاسيس نهضت سواد آموزي و تجليل از تلاش هاي صورت گرفته در جهت گسترش سوادآموزي در كشور گفت: نهضت سواد آموزي يادگار با ارزش امام راحل (ره) است كه تاكنون نقش بسيار ارزنده اي در جهت ريشه كن كردن بي سوادي داشته است.

وي از زحمات و تلاش هاي نهضت سوادآموزي به خاطر کسب رتبه اول در استان تقدير و تشکر کرد.

بر اساس اين گزارش خبري، نمازگزاران شهرستان اردل پس از اقامه نماز عبادي سياسي روز جمعه در محکوميت کشتار شيعيان نيجريه راهپيمايي کردند.

در پي جنايت اخير ارتش نيجريه در کشتار صدها نفر از شيعيان اين کشور و نيز دستگيري رهبر شيعيان، شرکت کنندگان در اين راهپيمايي، اين فجايع را محکوم کردند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۰۸

27 Dec 2019