۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۲۵۲۸۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

یکی از رسانه های موثر در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کتاب است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت:بی تردید یکی از رسانه های موثر در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کتاب است و کتاب فرصت ماندگاری برای آنچه که باید در عرصه دفاع مقدس باشد، ایجاد می کند.
یکی از رسانه های موثر در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کتاب است
به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در حاشیه نمایشگاه کتاب این استان گفت:بی تردید یکی از رسانه های موثر در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کتاب است و کتاب فرصت ماندگاری برای آنچه که باید در عرصه دفاع مقدس باشد، ایجاد می کند.

وی ادامه داد: کتاب یکی از تنها رسانه هایی است که به ثبت خاطرات و ایده ها حوزه دفاع مقدس کمک می کند؛ در واقع آثار این حوزه از جایگاه بالایی برخوردار هستند و چنین نمایشگاهی فرصت را برای تولید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد می کند.

عباسی اظهار داشت: کتاب های دفاع مقدس عرصه های گوناگونی را در حوزه های مختلف مانند داستان کوتاه، شعر، طنز، داستانک، ثبت خاطرات، اسنادنگاری، فرهنگنامه ها و دانشنامه ها باز کرده است.

ایشان در ادامه افزودند: یکی از منابع تمدن ساز جمهوری اسلامی بهره گیری از ظرفیت های ۸ سال دفاع مقدس می باشد. از این رو همه دست اندرکاران در حوزه دفاع مقدس باید به گونه ای سیاست گذاری نمایند که نسل جدید و نسل های آتی از بهره گیری علمی و معنوی این ذخیره عظیم و این گنج تمام نشدنی برخوردار شوند و بدینوسیله پیوندی هویت ساز بین نسل های جوان جامعه و دفاع مقدس ایجاد گردد.

وی گفت:غرفه کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب استان فرصت مناسب برای انتشار و انتقال علوم و معارف دفاع مقدس برای مخاطبین خاص و عام می تواند باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: برای اولین بار محصولات نرم افزاری تولید این اداره کل همچون نرم افزار شهدای عملیات بیت المقدس استان، آلبوم صوتی یادگار سرفرازی، مجموعه مستند تلویزیونی سرداران شهید استان با نام مرواریدهای خاک و مستند تلویزیونی باور حضور در اختیار مخاطبان قرار داده می شود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۴۵

29 Dec 2019