۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۲۲۲۱۳
از 16 ارديبهشت آغاز مي شود؛

طرح آماربرداری مبدا - مقصد جاد ه های استان چهارمحال و بختياري

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختياري از اجرای طرح آمار برداری مبدا و مقصد جاده های استان به صورت همزمان با سراسر کشور، از 16 لغایت 20 اردیبهشت ماه خبر داد.
طرح آماربرداری مبدا - مقصد جاد ه های استان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز فريبرز كرمي مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختياري با اعلام اين خبر گفت : آخرین طرح آمارگیری از وضعیت حمل و نقل جاده ای كشور در سال ۸۳ انجام شده است كه این آمار و اطلاعات نیازمند بازنگری بود و با اجرای این طرح آمار و اطلاعات جدید در اين حوزه جایگزین مي شود.

وي گفت : در این طرح، پرسشگران در ۲۴ محور بصورت رفت و برگشت مستقر و اقدام به شمارش "موردي" تردد انواع وسائط نقليه مسافری، باری، سواری و شخصی و پرسشگري از رانندگان و سرنشينان خودروها خواهند نمود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان افزود: در بخش تردد شماری، قرار است کلیه وسایط نقلیه شامل تاکسی، وانت بار، مینی بوس، اتوبوس، کامیونت، ادوات کشاورزی و غيره به صورت بصری شمارش شوند واطلاعاتی نظیر وضعیت مالکیت خودرو، تمام مولفه های مربوط به شناسه وسایط نقلیه، نوع وسیله نقلیه، سرنشینان خودرو، ظرفیت باری و مسافری، سال ساخت، شماره پلاک، شماره کارت هوشمند ، نوع بارنامه و طول مدت سفر در این بخش از رانندگان دريافت شود.

وی هدف از اجراي اين طرح را سازماندهی در راستای تصمیم گیری مناسب در ارائه خدمات و ارتقای حمل و نقل عمومی در زمینه کالا، مسافر، ترانزیت دانست و گفت : ایمن سازی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای، تهیه الگوی سفرهای باری، مسافری و شخصی ، برنامه ریزی و مدیریت عوامل موثر در حمل و نقل جاده اي مانند ناوگان، رانندگان، شرکت ها و تاسیسات زیربنایی و ... از ديگر اهداف اجراي اين طرح مي باشد.

کرمی افزود: تعداد۱۸۰۰ نفر نيرو در سه شيفت بطور شبانه روز شامل عوامل اجرائي طرح اكيپ پليس، پرسشگر ،آمار گر و نظارت ۲۰نفر از كارشناسان اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي استان در طول طرح همكاري دارند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۱:۵۵

28 Dec 2019