۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۳۰۶۸
​به مناسبت يوم الله 22 بهمن ماه

برگزاري مسابقه عکس در چهارمحال و بختياري

مسئول انجمن عکس بسيج هنرمندان استان چهارمحال و بختياري گفت: به مناسبت يوم الله 22 بهمن ماه مسابقه عکس حماسه حضور در دو بخش حرفه اي و تلفن همراه در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.
برگزاري مسابقه عکس در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز ؛ بهرام شمسي پور مسئول انجمن عکس بسيج هنرمندان استان چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: هدف از برگزاري مسابقه عکس حماسه حضور تشويق جامعه هنري و ترغيب هنرمندان عکاس براي پرداختن به موضوعات اجتماعي جهت استفاده از ظرفيت هنر براي انتقال پيام به جامعه است.

وي مسابقه را در دو بخش عکس هاي حرفه اي و عکس هاي تلفن همراه دانست و تصريح کرد: شرکت در دو بخش حرفه اي و تلفن همراه براي عموم آزاد است.

شمسي پور ادامه داد: هر عکاس مي تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس در بخش حرفه اي و پنج عکس در بخش تلفن همراه ارسال نمايد.

وي اذعان داشت: عکس هاي ارسالي بايد مستند بوده و مربوط به راهپيمايي سال هاي ۹۴ و ۹۵ باشد و هرگونه دستکاري که سنديت عکس را مخدوش نمايد مجاز نیست، کراپ و تنظيم نور و رنگ مانعي ندارد.

عکس هاي عکاسان خارج از استان پذيرفته نخواهد شد

مسئول انجمن عکس بسيج هنرمندان استان چهارمحال و بختياري گفت: شرکت کنندگان بايد مشخصات فردي، شامل نام و نام خانوادگي، تاريخ تولد، محل تولد، شماره ملي و تلفن همراه و آدرس محل سکونت خود را در يک فايل جدا به همراه عکس ها ارسال نمايد.

شمسي پور اظهار کرد: عکس هاي بخش حرفه اي با اندازه ضلع بزرگ ۲۴۰۰ پيکسل و حداقل حجم ۱ و حداکثر ۲ مگابايت با فرمت JPEG ارسال گردد.

وي تاکيد کرد: عکس هاي تلفن همراه با کيفيت اصلي ارسال شود.

شمسي پور ادامه داد: برگزارکننده حق استفاده از عکس ها را جهت چاپ در کتاب، بروشور و غيره را با ذکر نام عکاس خواهد داشت.

وي با اشاره به اينکه شرکت در مسابقه به منزله قبول مقررات است بيان داشت: تصميم گيري در مورد مسائل پيش بيني نشده به عهده برگزار کننده است.

شمسي پور از جوايز بخش حرفه اي و تلفن همراه خبر داد و گفت: به نفر اول در بخش حرفه اي لوح تقدير و مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ريال، نفر دوم لوح تقدير و مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ريال، و نفرات سوم تا پنجم هرکدام لوح تقدير و مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ريال و در بخش تلفن همراه به پنج نفر برگزيده هرکدام مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ريال به همراه لوح تقدير اهداء خواهد شد.

وي يادآور شد: استاد ايوب پشتوار کارشناس ارشد عکاسي و مدرس دانشگاه، اقاي احمد تاجي از عکاسان حرفه اي چهارمحال و بختياري داوران اين مسابقه هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۱:۲۸

25 Jan 2020