۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۲۰۰۰۸

رعایت اصول پدافند غیر عامل عزم و و باور ملی نیاز دارد

شهردار سامان گفت: رعایت اصول پدافند غیر عامل در جامعه نیازمند باور و عزم ملی در جامعه است.
رعایت اصول پدافند غیر عامل عزم و و باور ملی نیاز دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، یزدان آقاخانی در نشست پدافند غیر عامل شهرستان سامان با اشاره بر اینکه رعایت اصول پدافند غیر عامل در جامعه نیازمند باور و عزم ملی در جامعه است، اظهار داشت: پدافند غیر عامل ،عاملی در کاهش آسیب پذیری در دوران بحران و حادثه است.

آقاخانی با بیان اینکه در توانمند سازی ایمن و پایدار در پدافند های غیر عامل تمامی اقشارجامعه نقش موثری دارند، تصریح کرد: توانمندی باید در گرو دانش فنی، و برخورادی از نظام یکپارچه باشد.

وی با اشاره بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، بیان داشت: باید فرهنگ عمومی در راستای پدافند غیر عامل در جامعه صورت گیرد.

مدیر هلال احمر شهرستان شهرکرد گفت: در حوادث اولین گام فرماندهی واحد است .

داریوش یوسفی با بیان اینکه باید آموزش‌های پدافند غیرعامل در جامعه در راستای امداد رسانی سریع به امدادگران است ، اذعان داشت: کشور ایران در کمربند زلزله قرار گرفته آموزش ها و راهکار ها باید در سمت و سوی امداد رسانی سریع در مواقع بحرانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مانورهای امداد و نجات در هفته های امداد و نجات و بلا های طبیعی در سطح استان و شهرستان برگزار می شود، بیان داشت: حادثه خبر نمی کند و همیشه آماده باشیم و گامی در جهت امداد و نجات برداشته شود.

یوسفی با بیان اینکه پدافند غیر عامل به موقع در راستای جلوگیری از نقشه های شوم دشمن است، تقسیم بندی حوادث هم پدافند غیر عامل نقش خواهد داشت.

انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۵:۲۳

5 Jan 2020