۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۱۴۴۸
شهردار شهر باباحيدر خبر داد

شروع عمليات اجراي شبکه فاضلاب شهري در شهر باباحيدر

شهردار باباحيدر از جدول‌بندي معابر و کوچه‌هاي شهري، واگذاري حمل و نقل جمع‌آوري زباله به بخش خصوصي، عمليات اجراي شبکه فاضلاب شهر، زمين جهت دفع زباله و ايجاد پارک در قبرستان قديم خبر داد.
شروع عمليات اجراي شبکه فاضلاب شهري در شهر باباحيدر
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيدقاسم مرتضوي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: عمليات جدول‌گذاري معابر شهر باباحيدر در کوچه‌ها و معابر با هدف افزايش خدمات شهري و جلب رضايت عمومي در حال اجرا است.
 
شهردار باباحيدر از اجراي عمليات گسترده جدول‌گذاري در سطح شهر باباحيدر خبر داد و گفت: بهسازي و جدول‌گذاري معابر نيازي ضروري و کار زيربنايي است و اکثر خيابان‌ها و معابر نياز به زيرسازي و اقدامي اساسي دارد.
 
وي اظهار کرد: بهسازي معابر و تعويض جداول مستهلک خيابان‌ها و کوچه‌هايي که عمر بالايي دارند و همچنين جدول‌گذاري در کوچه‌هاي فاقد جدول علاوه‌بر زيربنايي بودن در زيبايي شهر نيز تأثير زيادي دارد.
 
شهردار باباحيدر افزود: عمليات جدول‌‌گذاري در تمام خيابان‌ها و کوچه‌هاي باباحيدر که داراي مشکل هستند همچنان ادامه خواهد داشت و تمام مراحل عمليات همراه با نظارت دقيق جهت حسن اجراي کار صورت گرفته تا اين عمليات با کيفيت و سرعت بيشتري اجرا و به بهره‌برداري برسد و موجبات رضايتمندي شهروندان فراهم شود.
 
مرتضوي هدف از اجراي اين طرح را ارتقاي سطح کيفي معابر، افزايش خدمات‌رساني به شهروندان و بهسازي مناظر شهري عنوان کرد و ادامه داد: تسهيل در تردد و عبور و مرور، ساماندهي و زيباسازي فضاهاي شهري و مناسب‌سازي پياده‌روها و جداول حاشيه خيابان‌هاي شهر از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.
 
وي خاطرنشان کرد: تاکنون 10 هزار متر از معابر و کوچه‌هاي شهري جدول‌بندي شده‌اند و زيرسازي کوچه‌ها قبل از آسفالت در حال اجرا است.

شهردار باباحيدر در پايان از زحمات دکتر کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل فارسان کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، حاج آقاياوري امام جمعه بخش باباحيدر، مهندس طاهري فرماندار شهرستان فارسان، شوراي اسلامي شهر باباحيدر، بخشدار و ادارات سطح شهر که همکاري داشتند قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۸:۵۵

30 Dec 2019