۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۰۴۶۸
بخشدار مرکزي بن گفت:

سلايق سياسي نبايد وارد برنامه هاي دهه فجر شود

مهدي سليماني گفت: اتحاد و اخوت ميان مسلمانان در جامعه فعلي از هرچيزي مهم تر است و سلايق سياسي نبايد وارد برنامه هاي دهه فجر شود.
سلايق سياسي نبايد وارد برنامه هاي دهه فجر شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، مهدي سليماني بخشدار مرکزي بن در جلسه ستاد دهه فجر شهر بن گفت: دشمنان اسلام به دليل شکست در تمامي برنامه هاي خود عليه انقلاب اسلامي به هتاکي روي آوردند و به خيال خام خود با اين اقدامات ضربه به اسلام وارد مي کنند و با اهانت به پيامبر اکرم (ص) دل همه مسلمانان به آوردند.


سليماني گفت: دشمنان انقلاب اسلامي بايد بدانند همانگونه که در اين مدت ۳۶ سال نتوانسته اند کار از پيش ببرند و توطئه هاي خود را براي از بين بردن انقلاب عملي کنند از اين پس نيز موفق نخواهند شد و مسلمانان با اخوت و اتحاد در برابر اين اقدامات ايستاده اند.


بخشدار بن گفت: پشتوانه انقلاب ما امام زمان بوده و هميشه هدايت گري اين انقلاب را برعهده دارند و به همين دليل هيچ گاه دچار ريزش نخواهد شد.


وي ضمن محکوم کردن اقدامات دشمنانه فرانسه گفت: دهه فجر امسال بايد هرچه با شکوه تر برگزار شود تا دشمنان اسلام بدانند با اين ترفندها به جايي نخواهد رسيد.



سليماني جوان محوري بودن برنامه هاي دهه فجر را در اوليت کارها دانست و بیان کرد: اين دهه با معرفي اسلام بهترين فرصت جذب جوانان است.


وي افزود: در اين ۳۶ سال با وجود تحريم هاي مختلف شاهد خودکفايي هاي زيادي در عرصه هاي مختلف بوده ايم که اين ها همه نشان از برکات انقلاب اسلامي است.



سليماني اخوت و برادري در برگزاري مراسمات و خارج از سلايق سياسي را اصول اجرايي برنامه هاي دهه فجر عنوان کرد و گفت: هر يک از افراد جامعه داراي سلايق سياسي خاص خود بوده نبايد اين اختلاف سلايق باعث کمرنگ شدن اتحاد و اخوت مسلمانان شود.


وي در پايان تاکيد کرد: امروزه تنها عامل پيروزي ما اخوت و برادري است و بايد در همه امور آن را در نظر بگيريم تا جشن هايي با شکوه و مرفح برگزار نماييم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۴:۱۰

27 Dec 2019