۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۱۵۱۵۸

کانون های گردشگری فرهنگی در استان راه اندازی می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: به منظور به دست گرفتن فضاهای تبلیغی پارک ها در دو پارک تهلیجان شهرکرد و پارک فرخشهر کانون گردشگری فرهنگی راه اندازی می کند.
کانون های گردشگری فرهنگی در استان راه اندازی می شود
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در گفت و گو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: با پایان یافتن سال تحصیلی و آغاز تعطیلات تابستانی جوانان و نوجوانان بهترین فضایی که می تواند اوقات فراغت این عزیزان را پر نماید پارک ها و فضاهای سبز شهر است.

مرادی افزود: بر این اساس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد به منظور به دست گرفتن فضاهای تبلیغی پارک ها در دو پارک تهلیجان شهرکرد و پارک فرخشهر کانون گردشگری فرهنگی راه اندازی می کند.

وی تصریح کرد: با اجرای برنامه های فرهنگی معنوی شامل برگزاری نمازهای جماعت مغرب و عشا، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگا ههای مختلف در ابعاد معنوی و اعتقادی گامی در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و مقابله با جنگ نرم دشمن برداشت.

مرادی، ایجاد فضای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی و گردشگری، معرفی الگوهای جذاب ارزشی به جای سرگرمی های کاذب، غنی سازی برنامه های فرهنگی اماکن زیارتی، سیاحتی و گردشگری را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از افتتاح فضای فرهنگی گردشگری پارک تهلیجان شهرکرد همزمان با نیمه شعبان خبر داد و بیان داشت: برنامه های فرهنگی و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا از این روز و در طول تابستان اجرا می شود.

مرادی ضمن دعوت خانواده ها برای شرکت در این برنامه ها اذعان داشت: امروز دشمنان با جنگ نرم و جنگ فرهنگی و اقتصادی به مقابله با خانواده ها آمده اند و رسالت ماست که با بینش و بصیرت از حریم خانواده های خود و فرزندانمان مراقبت نماییم.

وی تاکید کرد: بهترین راهکار مقابله با نقشه های شوم دشمن به دست گرفتن فضاهای فرهنگی جامعه است.

مرادی، یکی از اصلی ترین ماموریت های بسیج را مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و بیان داشت: در حال حاضر یکی از مراکز تفریحی که مورد هجوم تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته است پارک ها و گردشگاه هاست.

وی گفت: باید با اجرای برنامه های متنوع نشاط آفرین ارزشی و انقلابی نسبت به سالم نمودن اماکن تفریحی گردشگری و مهیا نمودن فضایی خوب بردن از اوقات فراغت اقدام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۰:۳۵

12 Feb 2020