۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۹۱۰۸
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه فارسان:

روز قدس فقط روز فلسطين نيست بلکه روز اسلام است

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه فارسان گفت: روز قدس، روزي است که بايد سرنوشت ملت‌هاي مستضعف معلوم شود و ملت‌هاي مستضعف در مقابل مستکبرين اعلام وجود بکنند، روز قدس فقط روز فلسطين نيست بلکه روز اسلام است.
روز قدس فقط روز فلسطين نيست بلکه روز اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسيدن روز جهاني قدس، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا علوي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: پس از نامگذاري جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس از سوي امام خميني (ره) همه ساله خيل عظيمي از روزه‌داران در اين روز پيش از اقامه نماز جمعه در حمايت از مردم فلسطين راهپيمايي مي‌کنند که اين راهپيمايي علاوه‌بر ايران در بسياري از کشورهاي اسلامي نظير ترکيه، اندونزي، بحرين، لبنان و پاکستان و حتي برخي از کشورهاي غيراسلامي نظير ايالات متحده آمريکا و انگلستان نيز، باحضور گروهي از مسلمانان و غيرمسلمانان برگزار مي‌شود که اين امر بيانگر اين مطلب است که  روز قدس،  جهاني است و روزي نيست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است، روز مقابله ملت‌هايي است که در زير فشار ظلم آمريکا و غير آمريکا بودند، روزي است که بايد مستضعفين مجهز بشوند، در مقابل مستکبرين، و دماغ مستکبرين را به خاک بمالند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمين علوي اظهار داشت: روز قدس فقط روز فلسطين نيست بلکه روز اسلام است، روزي است که بايد سرنوشت ملت‌هاي مستضعف معلوم شود و ملت‌هاي مستضعف در مقابل مستکبرين اعلام وجود بکنند.

ايشان در ادامه خاطرنشان کردند: مردم ايران همواره نشان داده‌اند که پاي کار هستند و در راهپيمايي‌ها نيز هر سال پرشکوه‌تر از سال گذشته شرکت مي‌کنند. بي‌ترديد امسال هم راهپيمايي روز قدس در داخل ايران از عظمت بسيار بالايي برخوردار خواهد بود.

ايشان در پايان، از تمام اقشار و آحاد مختلف مردم ايران دعوت کردند که در راهپيمايي روز قدس، حضور حداکثري داشته باشند و خشم و انزجارشان را از کشورهاي غاصب و  مستکبر بويژه رژيم نامشروع اسراييل ابراز نمايند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۵۰

26 Dec 2019