۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۱۳۴۸
نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري:

حضور در راهپيمايي 22 بهمن وفاداري ملت ايران به رهبري است

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري در جمع مردم شهرستان لردگان گفت : حضور پرشور و گرم مردم در نقاط کشور نشان دهنده وفاداري ملت ايران به رهبري و نظام اسلامي است.
حضور در راهپيمايي 22 بهمن وفاداري ملت ايران به رهبري است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، آيت الله عليرضا اسلاميان روز دوشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپيمايي 22 بهمن لردگان در مصلاي اولي امر با تسليت شهادت حضرت زهرا(س) و تبريک سالروز پيروزي انقلاب افزود: مسوولان بايد متوجه باشند حضور گرم مردم در راهپيمايي 22 بهمن در چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي وفاداري به اسلام، نظام، ارزش ها وشهدا و امام شهدا و حمايت از ولي امر مسلمين است.

وي گفت: مسئولان بايد متوجه باشند که حضور مردم و همراهي آنها را در همه عرصه ها به پاي خود ننويسند بلکه به فکر حل مشکلات مردم باشند.

نماينده مردم استان در خبرگان رهبري، با تقدير و تشکر از حضور گرم و بانشاط مردم ولايت مدار، فهيم و زمان شناس کشور و به خصوص استان با توجه به شرايط جوي، گفت: انقلاب اسلامي يک انقلاب مردمي است و برخي مواقع سوء مديريت ها در اين نظام براي مردم مشکلاتي را به وجود مي آورد.

آيت الله اسلاميان اظهار داشت: مردم در مقابل اشتباهات مسئولان کوتاه نمي آيند و با بصيرت مشکلات موجود در جامعه را از نظام جدا مي کنند.

به گفته وي ، انسان در هر شرايطي که باشد در طول زندگي دچار بحران مي شود، ايمان به خدا و باورهاي ديني عاملي است که انسان را از بحران ها نجات مي دهد و نمي گذارد انسان در گرداب حوادث به هلاکت برسد.

وي گفت: در هيچ زماني ثروت و اقتصادي نتوانسته تنها عامل پيروزي هيچ نظام و دولتي باشد، بلکه ايمان و اعتقاد به خدا رمز موفقيت نظام اسلامي است.

نماينده مردم چهارمحال وبختياري در مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه مردم با دست خالي مقابل دشمن ايستادند، افزود: تنها عامل پيروزي انقلاب و براندازي و رژيم فاسد پهلوي ، ايمان به خدا بوده است.

اسلاميان افزود: دشمن دنبال اين است که ناکارآمدي نظام اسلامي را براي نسل جديد اثبات کند، غافل از اينکه مردم ما بيدار هستند.

به گفته وي، حضور پروشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و بزرگداشت ايام الله دهه فجر مشت محکم بر دهان آمريکاي ها بود.
وي اظهار داشت: با تصويب CFT تمام مراودات مالي کشور در اختيار دشمنان قرار مي گيرد که اين خود يک تحريم داخلي است.

وي گفت: با تصويب اين لوايح با دست خودمان يک دست بند به خودمان مي زنيم و اختيار آن را به بيگانگان مي دهيم.

وي در ادامه با اشاره به پيشرفت هاي مختلف در حوزه هاي مختلف هسته اي، زير ساختها ،بهداشت و درمان و آموزش عالي قبل و بعد از انقلاب افزود: اين دستاوردهاي در سايه وحدت و ايستادگي در برابر دشمن بدست آمده است.

انتهاي پيام /630 ل

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۵:۳۳

27 Dec 2019